Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این پروژه با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریالی  و ایجاد زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر تا ۹ ماه آبنده به بهره‌برداری می‌رسد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این آیین حمایت دولت از شرکت‌های کارآفرین  را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت از واحدهای تولیدی با ارایه تسهیلات کم‌بهره حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جهش تولید، اشتغال مولد و پایدار در دستور کار قرار گرفته و همه مدیران موظف هستند از واحدهای تولید ی و صنعتی بویژه دانش بنیان‌ها حمایت کنند.

کارخانه اشجع باتری تنها مجموعه تولیدی  در کشور می‌باشد که از صفر تا ۱۰۰ درصد تولید و فروش را به صورت عمده و خرد انجام داده و با فعال‌سازی واحد D&R و استفاده از دانش فنی آلمان و ترکیه در تلاش است تا باطری صنعتی، مخابراتی و حتـی خودروهـای برقی  را تولید و روانه بازار کرده و 30درصد از محصول خود را روانه بازارهای خارجی کند.

این کارخانه دی ماه پارسال در جریان سفر  رییس جمهوری  در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع  و با صرف بیش ازیک هزار و ۵۰۰ میلیارد  بهره برداری رسید.

با راه اندازی این واحد تولیدی  ضمن افزایش تولید  و تامین نیاز داخلی باتری انواع خودرو، از خروج سالیانه سه  میلیون دلار  ارز از کشور جلوگیری شده  که این مبلغ با تکمیل ظرفیت کارخانه ۲۰ میلیون دلار خواهد بود.

ظرفیت تولید این کارخانه سالانه یک میلیون عدد باطری خودرو است که در فازهای اول، دوم و سوم برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

ستاری روز سه‌شنبه  همچنین از کارخانه شیمی پژوهان، شیرآلات صنعتی ،اشجع باتری و شرکت رادیس صنعت هوشمان آرتاویل در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بازدید کرد.

در این سفر عملیات اجرایی ساختمان پارک علم و فناوری استان اردبیل شروع می‌شود.

برچسب‌ها رونق تولید جهش تولید اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید جهش تولید اردبیل رونق تولید جهش تولید اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد