Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:11:03 GMT

تور جهانی والیبال ساحلی بندرعباس لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۹۸۱۵

تور جهانی والیبال ساحلی بندرعباس لغو شد

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به دلیل تداوم شیوع کرونا، برگزاری تور جهانی سه ستاره بندرعباس در سال ۲۰۲۰ را لغو کرد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با توجه به تداوم شیوع و گسترش بیماری کووید 19 در جهان و مشکلات پروازی و تمرینی تیم‌ها، فدراسیون جهانی والیبال برگزاری اکثر تورهای جهانی سال 2020 از جمله تور جهانی سه ستاره بندرعباس را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، تا پایان آگوست (10 شهریورماه سال جاری) برگزاری 20 تور جهانی یک تا پنج ستاره والیبال ساحلی سال 2020 لغو شده است.

شیوع ویروس کرونا در ایران از 30 بهمن‌ماه سال 1398 آغاز شد و فدراسیون جهانی والیبال پنجم اسفندماه با توجه به درخواست فدراسیون والیبال ایران، با تغییر زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس موافقت کرده بود.

تورهای ملی والیبال ساحلی بندرترکمن آق‌قلا برگزار می‌شود

تور جهانی سه ستاره بندرعباس، قرار بود از 13 تا 17 اسفندماه سال 98 به میزبانی استان هرمزگان برگزار شود و 62 تیم از 22 کشور جهان برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده بودند.

فدراسیون جهانی والیبال، جدول مقدماتی و اصلی تور جهانی سه ستاره بندرعباس را 23 بهمن ماه اعلام کرد که در جدول اصلی 24 تیم و در جدول مقدماتی بر اساس امتیازات جهانی 20 تیم قرار داشتند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال تور جهانی سه ستاره بندرعباس فدراسیون جهانی والیبال والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

ستاره یکی از حریفان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴، این مسابقات را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر نیکولوف، ستاره جوان تیم ملی والیبال بلغارستان به دلیل درد ناشی از دیسک کمر و جراحی، حضور در لیگ ملت‌های 2024 را از دست داد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

بازیکن 20 ساله تیم لوبه ایتالیا، عمل جراحی کمر خود را روز 28 اردیبهشت در ایتالیا انجام خواهد داد.

ولادیمیر نیکولوف، پدر ملی‌پوش بلغارستانی در این مورد گفت: متاسفانه شرایط الکس طوری پیش رفت که چاره‌ای جز عمل جراحی باقی نمانده است. او در شهر ورونا و توسط دکتر بالسامو جراحی می‌شود. دوره ریکاوری‌اش نیز حدود 3 ماه است.

تیم ملی ایران در هفته هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 (18 خرداد ساعت 6:30 صبح) با بلغارستان در ژاپن روبرو می‌شود. هدایت بلغارستان بر عهده جانلورنزو بلنجینی، مربی سرشناس ایتالیایی است. بلنجینی سرمربی تیم لوبه نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی