Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمودزاده با اعلام این‌که اخذ مالیات از خانه‌های خالی به‌زودی عملیاتی می‌شود، گفت: اولین افتتاح طرح ملی مسکن تابستان ۹۹ انجام می‌شود.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: محمود محمودزاده با اعلام این‌که از ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهری که برای تکمیل برنامه ریزی شده بود ۱۰۰ هزار واحد دارای پرونده‌های حقوقی هستند، اظهار کرد: ۶۳ هزار واحد این طرح به‌زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که در طرح ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های ۴ تا ۷ آغاز شده است، افزود: ساخت ۲۰۰ هزار واحد برای دهک‌های یک تا ۳ نیز از دیگر برنامه‌های در دست اجراست.

وی با اشاره به این‌که در طرح ملی مسکن ساخت ۶۷۰ واحد برای کارکنان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دیگر در برنامه قرار گرفته است، تصریح کرد: در تابستان امسال اولین افتتاح‌های اقدام ملی مسکن انجام می‌شود که تأثیر جدی بر رونق مسکن خواهد گذاشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که شناسایی واحد‌های خالی مقدمه اخذ مالیات است، یادآور شد: بهمن سال گذشته با تلاش وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان رونمایی شد. با توجه به اینکه اطلاعات لازم برای بارگذاری در این سامانه باید از دستگاه‌های مختلف اخذ می‌شد، هیئت دولت مجوز در اختیار قرار دادن این اطلاعات را در سامانه املاک و اسکان و برای استفاده سازمان امور مالیاتی صادر کرد.

محمودزاده تصریح کرد: با مصوبه هیئت دولت، بخشی از بارگذاری اطلاعات در این سامانه انجام شده و به زودی این برنامه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

برچسب ها: مالیات ، مالیات بر خانه های خالی ، محمودزاده لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ia6

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مالیات مالیات بر خانه های خالی محمودزاده هزار واحد ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه) مجلس و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: طرح مالیات بر سوداگری یکی از طرح‌های مهم مجلس یازدهم است و با این طرح، چهار دارایی پایه در اقتصاد کشور از سوداگری جدا می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید بخش مولد اقتصادی را تقویت کنیم تا منابع به سمت بخش مولد اقتصادی بازار طلا، ارز، خودرو و مسکن حرکت کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون مالیات بر سوداگری به کاهش قیمت و التهابات در بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند و باعث می‌شود منابع اقتصادی را به سمت بازارهای مولد به جای بازارهای سوداگرانه انتقال دهیم.

کد خبر 6090648 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی