Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده مجلس گفت: بر اساس آنچه وزیر نفت در نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت در مورد تبادلات مالی به دنبال فروش نفت و فرآورده‌های نفتی به خاطر اعمال تحریم‌ها ناچار به پنهان‌کاری هستیم.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه که با حضور وزرای نفت و اطلاعات برگزار شد، مسائل مختلفی درباره حوزه کاری این دو دوزارتخانه مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در جلسه امروز وزیر نفت عنوان کرد که در حوزه فروش نفت با تهدیدات و فرصت‌های مختلفی روبه‌رو هستیم که از جمله فرصت‌ها می‌توان به توانایی کشور برای تبدیل نفت خام به فرآورده‌های نفتی و فروش آنها اشاره کرد. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زنگنه همچنین گفت که در حوزه تهدیدات و چالش‌ها نیز ما مواردی را داریم که از جمله آن می‌توان به مشکلات ناشی از تحریم و به ویژه تحریم در تبادلات مالی اشاره کرد و ما در بحث تبادلات مالی‌مان ناچار به پنهان‌کاری هستیم که چگونه این کار را انجام می‌دهیم. 

* هشدار وزیر اطلاعات به نمایندگان درباره دام‌های اقتصادی و اجتماعی

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در نشست غیرعلنی امروز،‌ وزیر اطلاعات نیز مطالبی را مطرح کرد و عنوان کرد که امروز تهدیدات مختلفی متوجه نمایندگان است که از طریق ایجاد دام‌های اقتصادی و اجتماعی برای وکلای ملت ظهور و بروز پیدا می‌کند و نیازمند است که نمایندگان در این زمینه به هوش باشند. 

وی افزود: در این جلسه، نمایندگان نیز پس از وزرا پشت تریبون رفتند و مطالبی را مطرح کردند که از جمله در حوزه وزارت نفت، نمایندگان به ساخت و سازها و طرح‌های عمرانی این وزارتخانه آن هم در شرایط خاص اقتصادی امروز کشور انتقاد داشتند که وزیر نفت در پاسخ به این انتقادات گفت که از این پس دیگر ساخت و ساز و طرح‌های عمرانی در حوزه وزارت نفت نخواهیم داشت. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ نمایندگان همچنین در حوزه کاری وزارت اطلاعات مطالبی را مطرح کردند مبنی بر اینکه وزارت اطلاعات متعلق به کلیت نظام جمهوری اسلامی است و نه یک دولت خاص و در پاسخ به استعلامات باید مصلحت نظام را درنظر بگیرد نه مصلحت یک جریان سیاسی خاص.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس نشست غیرعلنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم