Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:35:24 GMT

نخستین پشت صحنه از راند چهارم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۲۹۹۰۰

نخستین پشت صحنه از راند چهارم رونمایی شد

علی اوجی، بازیگر فیلم سینمایی "راند چهارم"، به کارگردانی علیرضا امینی، در صفحه شخصی خود از انتشار نخستین تیزر پشت صحنه این فیلم خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اوجی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است:

"نخستین تیزر پشت قحنه از راند چهارم رونمایی شد.
راند چهارم ساخته علیرضا امینی به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و مجری طرح و جانشین تهیه کنندگی علی اوجی که اواخر سال گذشته در تهران جلوی دوربین رفت، این روزها آخرین مراحل فنی اش را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راند چهارم دوازدهمین ساخته سینمایی علیرضا امینی محسوب می‌شود و پژمان بازغی، الهه حصاری، علی اوجی با حضور آناهیتا درگاهی و با هنرمندی جمشید هاشم پور با معرفی شکیلا سماواتی.
سایر بازیگران: زهرا میرزایی، علی کریمی، مرتضی علی آبادی، پروین ملکی، یزدان فتوحی، مرتضی رحیمی، محمدرضا موهبتی، محمد جهانشاهی، علی اخوان و پژواک ایمانی، گروه بازیگران راند چهارم را تشکیل می‌دهند.
سرمایه گذاران: سجاد علیجانی، دکتر امین رضا چلبیانلو"

کد خبر 427832

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما فیلم سینمایی سینما ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راند چهارم علی اوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جواد اوجی این خبر را در نشست هیات دولت و در قالب گزارش عملکرد وزارتخانه متبوع خود گفت و از سودآوری ۱۲ هزار میلیارد تومانی پالایشگاه آبادان خبر داد.

 اوجی گفت: شمار محصولات تولیدی پالایشگاه آبادان هم افزایش یافت به طوری که محصولات این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و تاکنون برای ۳ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. 

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • راند دوم
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل