Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی در نشست کمیته بهداشت و پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: موج دوم بیماری کرونا در کشور در حال شکل گرفتن است و در استان سیستان و بلوچستان موج اول این بیماری کامل نشده و اکنون به مرحله حاد رسیده و مردم باید نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشخیص به موقع همه گیری کرونا را مهمترین راهکار برای کنترل این بیماری دانست و گفت: اکنون در کل کشور و استان شاهد گسترش بیماری کرونا هستیم و تمرکز نظام سلامت باید بروی اماکن پرخطر و مراکز تجمعی قرار گیرد.

وی مراکز ۱۶ ساعته را گلوگاه رصد بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۱۰ مرکز ۱۶ ساعته مشغول به فعالیت و ارائه خدمات غربالگری به مردم هستند و در شهرستان زاهدان با توجه به افزایش بار مراجعات دومین مرکز ۱۶ ساعته در مرکز خدمات جامع سلامت امیر المومنین (ع) در خیابان فلسطین راه اندازی شده است.

طباطبایی با اشاره به اهمیت نظام مراقبت بیماری‌ها در تشخیص زود هنگام همه گیری بیماری افزود: در همه گیری بیماری کرونا در منطقه نجف آباد خاش، خوشبختانه تیم‌های سلامت با همکاری مردم اقدامات و مداخلات خوبی را در جهت کنترل و پیشگیری از این بیماری انجام دادند.

کد خبر 4945319

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سید مهدی طباطبایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها ستاد مقابله با کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند