Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اهمیت داوری در رفع اختلافات، اظهار داشت: اختلافات باعث از بین رفتن فرصت‌ها و موقعیت‌ها می‌شود از همین رو باید تا می‌توان زمینه رفع این اختلافات را فراهم کرد.

کرم شیخ‌پور افزود: اختلافات مانع رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای می‌شود و در سالجاری که با عنوان شعار سال جهش تولید نامگذاری شده است، رفع موانع تکلیف همگان است و در حوزه قضایی نیز با تقویت بخش داوری و حل و فصل اختلافات می‌توان گام اساسی در این راستا برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به آموزه‌های دین اسلام در ایجاد سازش و اصلاح بین مومنان، اظهار داشت: برای عمل به آموزه‌های دین اسلام ضروری است تا در بخش‌های مختلف جامعه شوراهای حل اختلاف شکل گیرد.

آیت احمدی، رفع اختلافات را از راهکارهای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید دانست و گفت: بهبود فضای کسب و کار و تقویت وحدت و همدلی بین عوامل تولید و رفع اختلافات می‌تواند نقش موثری در این حوزه ایفا کند.

وی با بیان اینکه داوری از راهکارهای موثر حل و فصل اختلافات است، تصریح کرد: سرعت رسیدگی بالا، ارزان بودن، تخصصی بودن و حفظ روابط حسنه بین طرفین دعوی از ویژگی‌های مهم داوری است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: راه‌اندازی شعبه حل اختلاف ضمن کاستن از حجم پرونده‌ها در شعب دادگستری، از طولانی شدن رسیدگی به دعاوی جلوگیری می‌کند.

گفتنی است ، در این آیین با اعطای احکامی، مسعود سوردی رییس شعبه شورای حل اختلاف ویژه حل اختلافات حقوقی و مالی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان شهرکرد، عنایت‌الله محمدی فارسانی و مهدی قادری به عنوان اعضای اصلی شورا و زهره ابراهیمی مسئول دفتر شعبه حل اختلاف شهرستان شهرکرد معرفی شدند.

46

کد خبر 1397474

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری