Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:29:21 GMT

برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۰۱۹۱

برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در زنجان برگزاری می‌شود.

محمد خندان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی از ۱۷ خردادماه آغاز شده و همه فرآیند این ثبت‌نام بر عهده دانش‌آموزان است و این مراحل شامل ثبت‌نام، پرداخت وجه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان متقاضی ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sabtenam.zanjanedu.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.

خندان با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام پرداخت الکترونیکی مبلغ ۲۵۰ هزار ریال الزامی است، افزود: هر دانش‌آموز فقط می‌تواند یک اولویت و یک رشته در شاخه نظری را انتخاب کند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان در آزمون ورودی باید علاوه بر کسب معدل کتبی ۱۷ در خردادماه سال‌جاری، حائز شرایط ویژه انتخابی باشند. نمونه برگ هدایت تحصیلی نیز باید توسط دانش‌آموزان کسب شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی ساعت ۹ صبح روز بیستم خردادماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان مدارس نمونه دولتی مدارس نمونه دولتی آزمون ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک