Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر مردم، مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.

سمیه حیدری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در پی استقبال گسترده مردم و با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت حضور فراگیرتر مردم، مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره رضوی یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور است و در سطح استان با توجه به اهمیت آن، مدیران و شخصیت‌های فرهنگی در پیام‌هایی مردم را به  حضور در این جشنواره ملی دعوت کردند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: از زمان آغاز دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون، در سطح استان بیش از ۷۷۰۰ نفر در گروه‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه‌نگاری، کتاب، مسابقات چهارگزینه‌ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی جشنواره شرکت کرده‌اند.

حیدری ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب‌ها به سایت WWW.samakpl.ir مراجعه و در صورت بازگشایی کتابخانه‌های عمومی در بخش مکتوب مسابقه و دریافت امانی کتاب‌های جشنواره در کتابخانه‌های عمومی شهرستان حضور یابند.

 استان ایلام، در حال حاضر دارای ۴۳ باب کتابخانه با تعداد ۵۱ هزار و ۵۲۳ عضو فعال است.


انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه های عمومی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده