Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: سال گذشته ۱۴۱ پروانه کاربرد علامت استاندارد در زنجان ابطال و تعلیق شد.

داوود کارگرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته، تعداد ۱۴۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در این استان تعلیق و ابطال شد و در طی این مدت، در جلسات ‌کمیته‌ علائم برگزار شده در این اداره ‌کل، با تعلیق ۷۴  فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد و ابطال ۶۷ پروانه دیگر موافقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: کسب امتیاز منفی در نمونه‌برداری‌های ادواری، تعطیلی ‌واحدهای ‌تولیدی برای مدت بیش از یک سال و فراهم نکردن شرایط رفع تعلیق در مهلت‌های مقرر از سوی واحدهای تولیدی از جمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه‌ها است.

وی افزود: واحدهای‌تولیدی که‌ پروانه‌ آن‌ها تعلیق ‌شده حداکثر سه‌ماه فرصت دارد، تا نسبت به رفع نواقص و احراز شرایط استاندارد اقدام کند، در غیر این‌صورت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن‌ها ابطال و از ادامه فعالیت منع خواهد شد.

کارگرزاده با اشاره به بند ۲۴ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد ایران، رویکرد نوینی را برای پوشش همه کالاها و خدمات در قالب استانداردهای تشویقی و اجباری اتخاذ کرده است و در افق سال ۱۴۰۴ ارائه هر نوع کالا و خدمات با معیارهای استاندارد انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه چنانچه محصولات داخلی با استاندارد آغشته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار شود، منجر به استقبال مردم از تولیدات داخلی شده و زمینه رقابت بین شرکت‌های داخلی افزایش می‌یابد، خاطرنشان ‌کرد: اگر کالای تولیدی از کیفیت لازم برخوردار بوده و قیمت آن در حد معمول و مورد انتظار واقع شود، قطعا با تقویت رونق تولید و جهش تولید مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان استاندارد ابطال پروانه استاندارد پروانه کاربرد علامت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • مو، روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • مو روی لاله گوش نشانه چیست؟