Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محمدباقر نوبخت در بازدید میدانی از ایستگاه راه آهن اردبیل اظهار کرد: راه آهن اردبیل یکی از پروژه‌های مهم منطقه است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه در زمان مقرر شده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی موجود ناشی از تحریم‌ها و رکود کرونایی، سازمان برنامه و بودجه کشور برای پروژه‌های اولویت‌دار بودجه اختصاص داده که پروژه راه آهن اردبیل- میانه در رأس پروژه‌های اولویت‌دار کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: تا به امروز بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در پروژه ریلی اردبیل هزینه شده که با توجه به اهمیت‌ راه آهن اردبیل برای مردم منطقه، در طول سه سال گذشته با اختصاص بودجه‌های قابل توجه، این پروژه سرعت و شتاب گرفته است.

وی بیان کرد: اخیرا تخصیص حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه راه آهن اردبیل مورد بررسی قرار گرفت که در آینده نزدیک این بودجه به پروژه اختصاص خواهد یافت.

نوبخت ادامه داد: راه آهن اردبیل یکی از کم‌نظیرترین خطوط ریلی جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص در بخش ابنیه و تأسیسات می‌باشد و در خط ریل آهن اردبیل ۲۰۴ کیلومتر تونل وجود دارد که در این پروژه، مرتفع‌ترین پل کشور و حتی خاورمیانه در حال ساخت و تکمیل است.

وی تشریح کرد: بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی که در سفر اخیر ریاست جمهور به استان اردبیل برای پروژه راه آهن اردبیل اختصاص یافت تا پایان سال به شکل کامل پرداخت خواهد شد و پیشرفت پروژه به صورت مستمر و روزانه به شکل مانیتوری بررسی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان داشت: در صورتی که پیشرفت و بهره‌برداری پروژه راه آهن اردبیل- میانه با تأخیر مواجه شود قطعا با مشکلات مالی همراه نخواهد بود و در سفر دوم رییس جمهور به استان اردبیل به نسبت سفر اول، اختصاص بودجه برای استان ۵ برابر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: از عموم دست‌اندرکاران پروژه بزرگ راه آهن اردبیل تقاضا دارم در صورتی که کوچک‌ترین تاخیری در این پروژه رخ داد، موضوع را در سطح استان اردبیل رسانه‌ای کرده و آن‌ را مطالبه نمایند.

نوبخت گفت: برای پیشرفت و آغاز کلیه طرح‌های و پروژه‌های کشور تا پایان سال برنامه‌ریزی و اختصاص بودجه صورت گرفته است و مطمئنأ تا پایان سال در این پروژه‌ها شاهد مشکلاتی اعم از کمبود بودجه نخواهیم بود.

46

کد خبر 1397494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل پروژه راه آهن اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید