Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:22:59 GMT

شهردار قروه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۱۱۷

شهردار قروه معرفی شد

امام جمعه قروه روز سه شنبه در این مراسم اظهار داشت: انسان در هر مسوولیتی که در اختیار دارد باید در قبال انجام آن پاسخگو باشد چرا که امانتی الهی را بر عده گرفته است.

حجت الاسلام عابدین رستمی با اشاره به مشکلات شهرداری قروه در سال گذشته در زمینه فساد مالی، افزود: بر اساس قانون، همه نهادها و ارگان ها  باید مورد بررسی قرار گیرند و اگر به غیر از این باشد قابل قبول نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از شعیب نظری سرپرست شهرداری، یادآور شد: شهرداری از جمله نهادهایی است که مراجعان زیادی دارد و به همین دلیل تکریم ارباب رجوع در آن اهمیت زیادی دارد و از شهردار جدید می خواهیم تا این مساله را در راس امور قرار دهد.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: شورای شهر و شهرداری نسبت به همه امور شهرداری حساسیت داشته باشند تا فساد در آن راه پیدا نکند چراکه اگر قانون ملاک ورودی و خروجی این نهاد باشد، فساد هیچ راهی به آن نخواهد داشت.

امام جمعه قروه یادآور شد: شورای شهر باید کمک کند تا مصوبات گره‌گشای حوزه مدیریت شهری بررسی و مشکلات شهر در حوزه های ترافیک ، حمل و نقل، زیبا سازی و در دیگر موارد مورد توجه قرار گیرد.

قروه مستعد ایجاد پارک آبی

فرماندار قروه نیز در این مراسم بر لزوم ایجاد تحول در شهرداری قروه تاکید و اظهار داشت: مدیران باید بتوانند از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود و مجموعه اداری، برای کمک به پیشبرد اهداف شهری استفاده کنند.

حسین الماسی با بیان اینکه انسان‌های با کرامتی در شهرداری قروه حضور دارند، گفت: مسائلی که در زمینه فساد مالی در شهرداری رخ داد، تنها به یک جمع چند نفره اختصاص داشت و نباید آن را به کل مجموعه شهداری تعمیم داد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان قروه مردمی شاد و فعال هستند افزود: شهرستان قروه ظرفیت‌های مناسبی برای ایجاد پارکهای ویژه از جمله پارک سنگی و آبی دارد که طرح‌های اجرایی در زمینه آبخوان‌داری ظرفیت لازم برای اجرایی شدن پارک آبی را فراهم کرده است.

قروه شهر نخبگان و سرآمدان

مدیر کل صدا و سیمای استان کردستان هم در این مراسم ظهار داشت: شهرستان قروه نه تنها به واسطه ظرفیت مهمی که در زمینه کشاورزی و معدن دارد در کردستان شناخته شده است، بلکه با بهره گیری از نیروی انسانی نخبه و کارآمد توانسته است خود را در سطح ملی معرفی کند.

جعفر عبدالملکی همت همگانی و هم افزایی فرهنگی را حلقه مفقوده قروه برشمرد و تاکید کرد: تا زمانی که فرهنگ توسعه پیدا نکند، دیگر بخش های جامعه در رکود به سر خواهند برد.

وی توسعه بدون رویکرد رسانه‌ای را غیرممکن اعلام و یادآور شد: هیچ جامعه‌ای بدون توجه به ظرفیت رسانه‌ای نمی‌تواند موفق باشد چرا که رسانه زمینه ساز توسعه بوده و جامعه امروز، شبکه‌ای از  ارتباطات است و برای همین منظور صداوسیمای مرکز کردستان درصدد است تا دفتر خبری کارآمدی در قروه ایجاد کند.

آخرت خود را برای دنیای هیچ کس فدا نخواهم کرد

شهردار جدید قروه نیز در این نشست با بیان اینکه امروز دست شهرداری خالی و نیازمند کمک و همراهی همه مسوولان است، اظهار داشت:  توسعه شهر قروه از ابتدای سال ۱۳۳۲ رقم خورده  که مشارکت مردمی در خلال این سالها همواره حرف اول را می‌زند.

عباس سنتی با بیان اینکه تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا کرامت مردم حفظ شود، یادآور شد:  برخلاف  تصور بسیار اشتباهی که از شهرداری ایجاد شده است این نهاد کارکنان خدومی دارد که به دنبال توسعه شهر هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید همیشه احساس کنند که کرامت آنان حفظ شده است افزود: مردم از ابتدای انقلاب پای کار بوده اند اما از بی عدالتی ها ناراضی هستند .

شهردار قروه افزود: آخرت خود را فدای دنیای هیچ کس نخواهم کرد و در چهارچوب قانون فعالیت می کنم  و برای انجام وظیفه‌ای که به من محول شده، شب و روز پای کار خواهم بود.

سرپرست شهرداری قروه هم دوران حضور خود در شهرداری را دوران گذر از بحران برشمرد و گفت: در این دوران حتی جایگاه دفن زباله نیز نداشتیم.

شعیب نظری افزود: در شیوع کرونا کار را برای شهرداری سخت‌تر کرد چرا که تعطیلی بازار و ادارات، موجب کاهش درآمدهای شهرداری از محل ارزش افزوده شد ولی با این وجود در زمینه پرداخت حقوق کارکنان و اداره امور شهرداری مشکلی پیش نیامد.

برچسب‌ها شورای شهر کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر کردستان شورای شهر کردستان شهرداری قروه یادآور شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه چهار به مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به دیدار اهالی شهرک صادقیه واقع در منطقه چهار در مسجد امام صادق (ع) رفتند.

۱۲۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشسته و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اطلاع از وضعیت محلات شهر کرمانشاه، طبق رویه گذشته امروز توفیق پیدا کردم به همراه جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه برای گفت‌وگو با اهالی منطقه ۴ در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور پیدا کنم و پای صحبت‌های گرم و صمیمی شهروندان بنشینم.

وی افزود: بیشتر مراجعات امروز درخواست آسفالت، مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، نگهداری فضای سبز، مشکلات ساخت‌وساز و درخواست استخدام بود، مواردی که مدیران مربوط به آن در مسجد حضور داشتند در محل رسیدگی و تعدادی نیز برای بررسی بیشتر ارجاع شد.

در ادامه پژمان پژوهنده، شهردار منطقه چهار کرمانشاه به خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور یافتند و با ۱۲۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی اضافه کرد: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، تسریع در انجام معبر جدید به بلوار خلیج فارس و خروج شهرک صادقیه از بن بست، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه تاکید کرد: به دلیل اینکه محلات سطح منطقه چهار از بافت قدیمی شهر است مشکلات عدیده‌ای دارند که تلاش داریم به مشکلات بنا بر توان مالی شهرداری رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: تعدادی از مراجعان درخواست رسیدگی در مورد تکمیل معبر جدید شهرک صادقیه به سراب قنبر و بلوار خلیج فارس را داشتند که شهردار کرمانشاه مقرر کرد از طریق مجاری قانونی ذی‌ربط رسیدگی در این زمینه صورت گیرد و همچنین تعدادی خواهان بازسازی مسجد شدن

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صادقیه از محلات قدیمی است و در بن بست قرار دارد اما با تکمیل معبر جدید که در ادامه رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه است، ادامه داد: تکمیل و راه‌اندازی این معبر می‌تواند نقش مهمی در ارتقای خدمت‌رسانی به شهرک را فراهم کند.

کد خبر 751109

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • صادق خان شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین دور شهردار لندن شد
  • صادق خان برای سومین بار شهردار لندن شد