Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع ملی قدرت مردمی کوبا در پیامی با تبریک انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که پیوندهای دوستی و همبستگی میان مجالس دو کشور و روابط میان دو ملت و دولت تحکیم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، استبان لازو هرناندز رئیس مجمع ملی قدرت مردمی کوبا با صدور پیامی به مناسبت انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی بر تقویت هرچه بیشتر پیوندهای دوستی و همبستگی میان دو مجلس تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رییس مجلس کوبا به شرح زیر است:

جناب آقای محمد باقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران
عالیجناب؛
افتخار دارم از جانب خود و نمایندگان مجمع ملی قدرت مردمی (پارلمان کوبا) انتخاب جنابعالی به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض نمایم.
با اغتنام از فرصت، آمادگی و تمایل کامل جهت تقویت هرچه بیشتر پیوندهای دوستی و همبستگی میان دو مجلس و در نتیجه آن مساعدت در تحکیم هر چه بیشتر روابط  دو ملت و دولت را اعلام می نمایم.

عالیجناب، متعاقب اپیدمی عالمگیر که امروزه بشریت را تحت تاثیر قرار داده بر پشتیبانی و همبستگی خود با ملت، مجلس و دولت ایران در مقابله با شیوع بیماری خطرناک کووید ۱۹ تاکید می کنم. همچنین مخالفت قاطع خود با تحریم های دولت ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر اعلام می نمایم. امروزه با توجه به شرایط فعلی که در آن دولت‌ها باید با آثار اندوهبار شیوع کووید ۱۹ مقابله کنند، تحمیل اقدامات تحریمی یک جانبه، بیش از هر زمانی جنایتکارانه و غیر قابل توجیه است.

جناب آقای رئیس در پایان، فرصت را برای آرزوی موفقیت در ایفای مسئولیت جدید شما در رأس مجلس شورای اسلامی و نیز برای ابراز احترامات فائقه مغتنم می شمارم.

با احترام
استبان لازو هرناندز
رئیس مجمع ملی قدرت مردمی
هاوانا اول ژوئن ۲۰۲۰

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کوبا جمهوری اسلامی ایران ایران مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جنبش دانشجویی شکل گرفته، بر خلاف تصور صهیونیسم جهانی است.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در دویست و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای فلسطینی، با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) رییس مذهب شیعه، با یادآوری روز ۱۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت شیخ صدوق (ابن بابویه)، این شخصیت برجسته را دانشمندی سرشناس، فقیه و محدثان بزرگ شیعه برشمرد و عنوان کرد که این دانشمندان بزرگ اسلامی از صحاح اربعه شیعه است.

وی همچنین فرارسیدن روز جهانی ماما را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و هدف از بزرگداشت این روز را افزایش آگاهی و تبادل اطلاعات در راستای سلامتی مادر و نوزاد دانست و برای همه اقشار مرتبط با این حوزه آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود، با ابراز تأسف از تداوم جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل علیه فلسطینیان و محکوم کردن این نسل کشی تاریخ گفت: این وحشی گری ها دردآور است چرا که زنان، مردان و در درجه اول کودکان غزه، قربانیان این جنایت ها و وحشی گری های رژیم اشغالگر قدس هستند. مضافاً بر اینکه این کشتارها به قدری عمیق و غیر انسانی است که خشم جهانی را هم در پی داشته، اما متأسفانه می‌بینیم که سران این رژیم جعلی چشمانشان را بستند و به سیم آخر زدند و هرچه می‌توانند به خیال خود می کشند تا بتوانند، نهضت طوفان الاقصی، که از پانزدهم مهرماه برپا شد را بخوابانند اما خوب فهمیدند که در واقعیت همه چیز خود را از دست دادند.

وی افزود: درست است که اینها علاوه بر داشتن تسلیحات کشتار جمعی و حمایت‌های بی قید و شرط آمریکا و غرب در توهم قدرت هستند و با همین توهم بر سر مردم بی پناه و بدون سلاح ساکن غزه موشک و بمب می ریزند تا مردم غزه را از مقاومت منصرف کنند؛ اما خودشان خسته شدند. تا جایی که مردمان اسرائیلی علیه سیاست های خصمانه نتانیاهو قیام می کنند و به خیابانها می ریزند و این یک شکست مفتضحانه برای حکومت جعلی صهیونیست هاست.

چمران با حمایت از خیزش دانشجویان جهان در تقبیح اقدامات جنایتکارانه اسرائیل و حمایت از مردم فلسطین، ادامه داد: علیرغم تبلیغات شدید علیه فلسطینی ها و تمیز کردن افکار عمومی از کشتارها و قتل عام صهیونیست ها، پایه‌های قدرت آنها به قدری سست شده که در مقابل کوچکترین اعتراضی، حرکات وحشیانه از خود به نمایش می گذارند. تا جایی که به طرز وحشتناکی اساتید و دانشجویان معترض را مورد ضرب و شتم قرار داده و دستگیر می کنند.

وی تاکید کرد: این جنبش دانشجویی شکل گرفته، بر خلاف تصور صهیونیسم جهانی است که آمریکا را به بن بست رسانده و خشونت های عجیب سربازان امریکایی مسائلی است که نشان می دهد هر نوع آزادی بیان تا چه حد درست و تا چه حد ادعاست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه صهیونیست ها اندک هستند و جمعیتی ندارند اما افسار کشورهایی چون آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان را در راستای منافع خود در دست گرفته اند بیان داشت: این ماجرا تا جایی پیشرفت کرده که رئیس جمهور حواس پرس آمریکا خود را یک صهیونیستی خطاب می کند و فکر می کند که این یک افتخاراست اما نمی‌داند که  خود او هم یک جنایتکار جنگی است و همه جنایات اسرائیل به پای او هم نوشته شده است.

وی ضمن آرزوی پیروزی و به ثمر نشدن تلاشها و مقاومت فلسطینیان گفت: امیدواریم تمام این تلاشها به رهایی مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال ظلم و جنایت صهیونیسم جهانی ختم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت