Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،دربسته خبر‌های انتظامی امروز ۲۰خرداد می‌خوانیم.

گول تبلیغات اغواکننده فضای مجازی نخورید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در زمان خرید اینترنتی تحت هیچ شرایطی گول تبلیغات اغوا کننده فضای مجازی را نخورده و قبل از رویت کالا از پرداخت هر گونه وجهی خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امین یادگار نژادافزود: در پی شکایت خانمی به این پلیس و اعلام اینکه مدتی پیش در فضای مجازی با شخصی که اقدام به فروش پوشاک می‌کرد آشنا شده و از آن طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته است که پرونده با موضوع کلاهبرداری مالی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود:شاکی اظهار کرد در یکی از شبکه‌های اجتماعی با تبلیغی روبه رو شده که در زمینه فروش پوشاک فعالیت می‌کرد، پس جهت خرید لباس مورد نظر با صاحب آگهی تماس و به منظور خرید، مبلغ مورد نظر را به حساب فروشنده واریز که پس از دریافت مبلغ، هیچ کالایی را دریافت نکرده ام.

یادگارنژاد بیان کرد: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس متهم شناسایی و در بازجویی‌های به عمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.

او با اشاره به اینکه یکی از مواردی که امروزه به وفور دیده می‌شود خرید اینترنتی بوده و به تبع آن کلاهبرداری از آن رو به رشد است از شهروندان خواست: از سایت‌ها و فروشگاه‌های مجاز اقدام به خرید کرده، زیرا افراد سودجو با سوء استفاده از حسن اعتماد هم وطنان اقدام به تبلیغ و فروش کالا‌های مختلف در فضای مجازی می‌کنند که در اصل، باعث ایجاد خسارت‌های مالی بسیاری می‌شوند.

سرهنگ یادگار نژاد بیان کرد: با توجه به افزایش پرونده‌های متشکله در این زمینه و با تحقیقات گسترده پلیس فتا تا کنون عاملان همه پرونه‌های متشکله را در این زمینه دستگیر و به دست قانون سپرده است، لذا می‌طلبد که هموطنان توصیه‌های پلیسی را جدی گرفته تا در دام چنین افرادی قرار نگیرند.

او در پایان افزود:از شهروندان می‌خواهیم در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، قسمت ثبت گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند.

توقیف ۲۵۵ موتورسیکلت و خودرو متخلف در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور از توقیف ۱۸۴ دستگاه موتورسیکلت و ۷۱ خودروی متخلف از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری افزود: از آغاز فروردین ماه سال‌جاری تاکنون طرح‌های مختلف ترافیکی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و انتظام بخشی در سطح شهرستان اجرا شده است.

او افزود: در این مدت ۱۸۴ دستگاه موتورسیکلت و ۷۱ خودرو متخلف به سبب داشتن دستور قضائی، عدم ارائه گواهینامه یا مدارک، آلودگی صوتی، انجام حرکات خطرناک و نمایشی و عدم استفاده موتورسواران از کلاه‌ایمنی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور در پایان با اشاره به اینکه مجوع ۲۵۵ دستگاه توقیف و روانه پارکینگ شده اند گفت:رانندگان به منظور حفظ جان خود در طول رانندگی، ضمن رعایت قوانین و مقررات از انجام تخلفات رانندگی خودداری کنند تاشاهد حوادث ناگوار نباشیم.

راه اندازی پلیس فتا در شهرستان "نرماشیر"

با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان "نرماشیر" واحد پلیس فتا در این شهرستان راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: با راه اندازی پلیس فتا در شهرستان‌های استان ضمن گسترش چتر خدماتی پلیس فتا، دسترسی مردم به این پلیس تخصصی آسان‌تر شده و ضمن رسیدگی و برخورد با جرایم سایبری می‌بایست اقدامات پیشگیرانه و آموزشی خود را در سطح شهرستان نیز گسترش و سطح سواد رسانه‌ای مردم را افزایش دهیم تا فرهنگ سازی لازم انجام شود.

گلخانه پوششی برای سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق دپو شده در یک گلخانه و دستگیری یک متهم در عملیات ماموران انتظامی بخش ماهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران ماموران انتظامی بخش ماهان با انجام کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله سنگین گازوئیل در یکی از گلخانه‌های این بخش مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران ضمن هماهنگی قضایی و طی یک عملیات ضربتی در بازرسی از مکان مورد نظر، از ۲ تانکر که به صورت حرفه‌ای در داخل زمین جاساز شده بودند، ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: اجرای طرح تشدید انضباط بخشی ترافیکی از روز سه شنبه در کرمان و شهر‌های بزرگ استان اجرا خواهد شد.

سرهنگ یوسف نجفی گفت: اجرای طرح تشدید انضباط بخشی ترافیکی پلیس راهور استان با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود از سه شنبه هفته جاری آغاز و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

او پوشش کامل نقاط حادثه خیز را از اقدامات پلیس در این طرح برشمرد و افزود: کلیه نقاط حادثه خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند گرفت.

سرهنگ نجفی از اجرای طرح‌های انضباط بخشی ترافیکی شهر کرمان و شهر‌های بزرگ استان سخن به میان آورد و گفت: یکی از اولویت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سال جاری افزایش انضباط ترافیکی است و این طرح در شهر‌های کرمان، رفسنجان و سیرجان اجرا می‌شود.

کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه  با اشرار

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان از کشف ۱۶۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش"زهکلوت" با قاچاقچیان موادمخدر خبر داد.

سرهنگ"عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش"زهکلوت" با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله موادمخدر در سطح این حوزه با خبر شدند.

او بیان داشت: در همین راستا مأموران این یگان حین گشت زنی هدفمند در معابر کوهستانی و صعب العبور محدوده بخش "زهکلوت" به استان سیستان و بلوچستان به یک دستگاه خودروی پژو و یک وانت نیسان مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند، اما با فرار هر ۲ خودرو روبه رو شدند.

سرهنگ روانبخش با اشاره به تعقیب و مراقبت خودرو‌های فراری توسط ماموران افزود: سرنشینان این ۲ خودرو در مواجهه با تعقیب و مراقبت پلیس به سمت ماموران تیراندازی کردند و در نهایت پس از روبه رو شدن با برتری آتش پلیس با برجای گذاشتن وانت نیسان و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از دید ماموران خارج شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر تصریح کرد: در بازرسی از وانت نیسان ۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان فراری این عملیات ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق مواد مخدر قاچاق سوخت انضباط بخشی ترافیکی فرمانده انتظامی انتظامی استان فضای مجازی اجرای طرح پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

 استاندار اصفهان در سفر منطقه‌ای به شرق اصفهان و بازدید از طرح رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر گفت: یکی از طرح‌های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است.

سیدرضا مرتضوی با اشاره به بازدید از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان افزود: امسال در سفر منطقه‌ای شورای اداری استان به شرق شهرستان مسائل چالش‌آفرین منطقه بررسی و از طرح‌های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.


او گفت: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش‌های مردم در این حوزه‌ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.


استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.


احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان موسوم به «حلقه طلایی» از سال‌های گذشته آغاز شده است.


بخش‌هایی از تقاطع‌های غیرهمسطح این رینگ از جمله مجموعه پل‌های میدان استقلال، اشکاوند، مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تقاطع غیرهمسطح آفتاب در سال‌های گذشته احداث شده است.


حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در کیلومتر صفر آن مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در مسیر آن روستای خاتون‌آباد، به سمت اتوبان فرودگاه قرار دارد.


مسیر این رینگ از مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود و به سمت دولت‌آباد، محدوده خُورزوق و میدان استقلال پیش می‌رود و به انتهای خیابان آتشگاه نزدیک پل زندان، شهر ابریشم، جنوب سپاهانشهر و سپس به سمت اشکاوند و در نهایت به نقطه آغاز خود یعنی مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌رسد.


عملیات اجرایی در کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته بود و با اقدامات انجام شده، کیلومتر چهار تا هفت آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر کیلومتر صفر تا چهار آن در حال اجراست.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه