Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، استاندار گیلان در دیدار‌هایی جداگانه با معاون امور زنان و خانواده و نیز معاون حقوقی رئیس جمهوری؛ به نقش فعال زنان گیلان در تولید محصولات کشاورزی و دامی و ضرورت گسترش صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری اشاره کرد و همچنین خواستار اهتمام بیشتر به پیشگیری از بروز خشونت در خانواده‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارسلان زارع در دیدار با دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بر ضرورت گسترش صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری، حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه کارآفرینی، تاب‌آوری بانوان و نیز توجه به نهاد خانواده تأکید کرد.

او  همچنین با یادآوری رونمایی از سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده در گیلان و نیز امضاء تفاهم‌نامه طرح تاب‌آوری اجتماعی ویژه خانواده در جریان سفر نیمه بهمن‌ماه سال گذشته معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری به گیلان؛ خواستار ارائه کمک‌های بلاعوض به سمن‌ها برای اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده شد.

استاندار گیلان به نقش فعال زنان استان در تولید محصولات کشاورزی و دامی اشاره و تأکید کرد که در راستای توان‌افزایی زنان به ویژه در روستاها، زمینه فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در این زمینه بیش از پیش فراهم و از اقدامات کارآفرینانه آن‌ها حمایت شود.

زارع همچنین از اعلام آمادگی کامل برای اجرای طرح گفت‌وگوی ملی خانواده در استان خبر داد و آن را گامی مهم برای تحکیم خانواده خواند تا اعضای خانواده بتوانند مهارت‌های لازم در زمینه‌های شنیداری، گفتاری و حل و فصل اختلاف را در داخل خانواده به‌کار گیرند و دارای تفاهم و ارتباط عاطفی و صمیمانه بیشتری باشند.

تأکید استاندار گیلان بر اهتمام بیشتر به پیشگیری از بروز خشونت در خانواده

 زارع ، استاندار گیلان در دیدار جداگانه با دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری نیز به تایید لایحه حمایت از اطفال و نوجوانان در شورای نگهبان اشاره و بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری بیشتر از بروز خشونت تأکید کرد.

او  حفظ کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت را موضوعی دانست که دولت به آن اهتمام دارد و برای تعالی نظام خانواده در جامعه اسلامی ایران، برنامه‌ریزی کرده است.

استاندار گیلان همچنین نقش واحد‌های حقوقی در سازمان‌ها و اداره‌های دولتی با توجه به تخصصی بودن این حوزه و تاثیرگذاری آن‌ها در حراست از بیت المال، جلوگیری از تضییع حقوق و نیز ممانعت از تغییر کاربری اراضی را بسیار مهم ارزیابی و بر لزوم تقویت کارشناسان این بخش تأکید کرد.

زارع تصریح کرد: اقدام به‌موقع و مناسب نمایندگان حقوقی ادارات و سازمان‌ها در مراجع قانونی، کمک شایان توجهی به جلوگیری از تضییع حقوق دستگاه‌ها می‌کند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور استانداری گیلان خانواده استاندار گیلان زنان و خانواده بروز خشونت سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طوفان‌الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید و دانشجویان معترض خواهان آزادی فلسطین هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت:« طوفان الاقصی دانشگاه‌های آمریکا را درنوردید دانشجویان معترض آمریکایی دیگر خواستار به رسمیت شناختن دو کشور در سرزمین‌های اشغالی نیستند بلکه خواهان آزادی فلسطین و اخراج اشغالگر از سرزمین فلسطین می‌باشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری