Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:43:37 GMT

احتمال اعلام رای دادگاه درباره منچسترسیتی در ژوییه

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۲۲۳

احتمال اعلام رای دادگاه درباره منچسترسیتی در ژوییه

احتمال دارد رای دادگاه حکمیت ورزش جهان در مورد منچسترسیتی ماه آینده اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل نقض قوانین بازی منصفانه مالی (فیرپلی مالی)، اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم گرفت منچسترسیتی را مجازات کند.

رای یوفا، 2 سال محرومیت از حضور سیتیزن‌ها از 2 دوره «لیگ قهرمانان اروپا» بود. در پی این رای، باشگاه انگلیسی به دادگاه حکمیت ورزش جهان (CAS) متوسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد قرار بود در یکی، دو روز آینده،  این ارگان حقوقی رای یوفا را تایید یا رد کند، اما دبیرکل این دیوان داوری ورزش گفت احتمالا رای  ماه آینده اعلام می شود.

به نقل از سان،  متیو ریپ گفت: نخستین جلسه رسیدگی به درخواست تجدید نظر منچسترسیتی،‌ روز گذشته از طریق ویدیو کنفرانس برگزارشد. با توجه به حجم پرونده به نظر می رسد رسیدگی به این مورد، حدود 3 روز طول بکشد.

وی افزود:‌احتمال دارد حکم نهایی در ماه ژوییه صادر شود.

منچستری‌ها امیدوارند رای در نظرگرفته شده توسط یوفا، با ارائه مستندات آنها، رد شود تا بتوانند در فصل آینده نیز در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمال، شرق و ارتفاعات خوزستان و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق خوزستان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: همچنین از روز یکشنبه تا سه‌شنبه احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری اظهار کرد: تا روز یکشنبه روند افزایش دما در خوزستان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در همین مدت نیز دمای هوای اهواز به حداکثر ۳۸.۳ و حداقل ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089013

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی؛ احتمال عفو و تخفیف
  • جزییات حکم اعدام توماج صالحی ؛ احتمال تبدیل به حبس طول المدت