Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایران خودرو، «بابک رحمانی» افزود: در صورت گذشت این زمان و اقدام نکردن منتخبان برای پرداخت وجه کامل خودرو، فرد دیگری از فهرست ذخیره جایگزین خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو بیان داشت: ۱۰ درصد بیش از ظرفیت ثبت‌نام ۱۵ هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره در طرح قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده چهار محصول این خودروساز تعیین و درنظر گرفته شده تا در صورتی که برخی از پذیرفته‌شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند، با این تعداد جایگزین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مهلت پرداخت وجه کامل خودرو پایان روز دوشنبه بود که ایران‌خودرو آن را تا ساعت ۱۲ظهر فردا چهارشنبه تمدید کرده است.

به گزارش ایرنا، شنبه گذشته (۱۷ خردادماه) در مراسمی با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها، مراسم قرعه‌کشی ایران خودرو مربوط به فروش فوق‌العاده عید سعید فطر ۱۵ هزار دستگاه محصولات این گروه خودروسازی در شرکت ساپکو آغاز شد.

مطابق آمار اعلامی ایران خودرو در مجموع چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر در طرح پیش‌فروش ویژه عید فطر این خودروساز شرکت کردند که ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر متقاضی رانا، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مراسم حضور داشته و از نزدیک بر فرآیند قرعه‌کشی نظارت داشتند.

برچسب‌ها ایران خودرو قیمت خودرو پیش فروش خودرو پروندهٔ خبری بازار خودرو | پیش فروش خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو قیمت خودرو پیش فروش خودرو ایران خودرو قیمت خودرو پیش فروش خودرو ایران خودرو پرداخت وجه نفر متقاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر بهداشت در حاشیه حیاط دولت گفت: خوشبختانه با تلاشی که وزارت بهداشت انجام داده و در جلسه صحن مجلس هم مطرح شد سرانجام دیروز ده هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت تصویب شد که  به زودی اجرایی می شود. 

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت