Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:40:31 GMT

۲۸۰ هزار ماشین‌آلات کشاورزی در کشور پلاک‌گذاری شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۳۳۳

۲۸۰ هزار ماشین‌آلات کشاورزی در کشور پلاک‌گذاری شد

« محمدرضا رحیم‌پور» روز سه‌شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: در مجموع ۴۸۰ هزار تراکتور و کمباین در سطح کشور فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۸۰ هزار دستگاه پلاک‌گذاری شده و مابقی نیز در اسرع وقت پلاک‌گذاری می‌شوند.

وی ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته در نشستی با مسوولان مربوطه مقرر شد طبق یک برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی تا پایان شهریورماه امسال تمامی ماشین‌آلات کشاورزی در سطح کشور پلاک‌گذاری شوند اما شیوع ویروس کرونا مانع از این اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر طرح نظارت و کنترل ‌توزیع سوخت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی کشور اظهار داشت: از اواسط سال ۱۳۹۷ سامانه تجارت آسان برای ساماندهی و نظارت بر توزیع سوخت کشور راه‌اندازی شده که مالکان ماشین‌آلات کشاورزی و صنعتی برای دریافت سهمیه سوخت باید در این سامانه ثبت نام کنند.

رحیم‌پور بیان کرد: این سامانه برای موفقیت هر چه بیشتر و جلوگیری از قاچاق سوخت از سامانه‌های دیگر مانند ثبت احوال کمک گرفته و تاکنون دستگاه‌های اجرایی همکاری بسیاری در این خصوص داشته‌اند.

وی افزود: دریافت سوخت مایع برای افراد منفعت بسیاری دارد به طوری که افرادی که در مناطق گازکشی شده زندگی یا فعالیت اقتصادی می‌کنند رقبتی برای استفاده از گاز نشان نمی‌دهند که اصلاح این مهم در دستور کار قرار دارد.

مدیر طرح نظارت و کنترل ‌توزیع سوخت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی کشور افزود: قاچاق سوخت صدمات بسیاری بر پیکره اقتصاد کشور وارد می‌کند و برای اصلاح این شرایط و تحقق منویات اقتصادی مقام معظم رهبری، مقابله با قاچاق سوخت باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.

بیش از پنج هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد.

برچسب‌ها اراک قاچاق سوخت طرح تخصیص سهمیه سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک قاچاق سوخت طرح تخصیص سهمیه سوخت اراک قاچاق سوخت طرح تخصیص سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی قاچاق سوخت پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین