Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@04:15:51 GMT

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی پالایشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۴۳۲

به گزارش ایلنا، با حکم حامد آرمان فرد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران، شاکر خفایی به سمت سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران منصوب شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در خلال این مراسم ضمن تقدیر از زحمات جعفری و آرزوی توفیق وی در منصب جدید، با تاکید به نقش تعیین کننده و تاثیر گذار روابط عمومی در اجرای سیاست های سازمان تصریح کرد: روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان نقش بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با اتحاد و همدلی کلیه همکاران ارجمند بتوانیم بیش از پیش شاهد اداره ای پویا و خلاق در شرکت باشیم.

وی با اشاره به عملکرد فوق العاده خفایی در سمت پیشین به عنوان رئیس اداره روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز افزود: باید بتوانیم علاوه بر کشور، در جهان نیز شناخته شده و مطرح باشیم. این مهم جز با همدلی و انجام سیستماتیک امور محقق نخواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پالایش جهان روابط عمومی نفت نفت تهران شرکت پالایش نفت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است