Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:14:07 GMT

برگزاری جشنواره «فیلم‌نامه نویسی» در جهرم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۵۵۰

برگزاری جشنواره «فیلم‌نامه نویسی» در جهرم

سروش از برگزاری جشنواره «فیلم‌نامه» نویسی در جهرم خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱۴ تیرماه ۹۹ اعلام شده است.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری جشنواره «فیلم‌نامه نویسی» در جهرم، گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای این حوزه و استفاده از ظرفیت های آنها به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: «صبر و انتظار در نگاه خانواده»، «فضای مجازی و تاثیر آن بر خانواده»، «طنز دفاع مقدس»، «حماسه های شهر من»، «اردوهای جهادی»، و «نماز و مسجد» از جمله موضوعات جشنواره فیلم‌نامه نویسی بسیج هنرمندان جهرم است.

 

وی همچنین «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه ایثار»، «اشتغال، کارآفرینی و جهش تولید»، «رزمندگان دیروز، رزمندگان امروز» و «جایگاه زن در خانواده و اجتماع» را از دیگر موضوعات این جشنواره اعلام کرد.

 

سروش با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است، بیان کرد: شرکت کنندگان باید در صفحه اول آثار ارسالی نام فیلم نامه، نام نویسنده یا نویسندگان و شماره تلفن خود را قید کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه نگارش چکیده فیلم نامه در صفحه دوم فیلم نامه الزامی است، عنوان کرد: هر نویسنده مجاز به ارسال حداکثر سه فیلم نامه در هر بخش است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به دیگر شرایط شرکت در این جشنواره فیلم نامه نویسی» گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در سه بخش «فیلم نامه کوتاه» (حداکثر 15 صفحه ای)، «فیلم نامه بلند» و «طرح فیلم نامه» ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین فیلم نامه ها باید با رعایت حروف نگاری با فونت (Bnazanin) سایز 14 در صفحه های (A4) و به صورت فایل «PDF» به جشنواره ارسال شود.

 

سروش با اشاره به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، خاطرنشان کرد: علاقمندان آثار خود را به همراه مشخصات نویسنده و اثر، از طریق پل ارتباطی واتساپ یا تلگرام به شماره همراه 09179087865 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی داور اختصاصی جشنواره را «محسن راست خانه» عنوان دار جشنواره های کشوری در حوزه فیلم نامه نویسی دانست و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 14 تیرماه 99 اعلام شده است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم با اشاره به اینکه به نفرات اول بخش طرح فیلم نامه، فیلم نامه کوتاه و فیلم نامه بلند، یک میلیون ریال جایزه نقدی به همراه دیپلم افتخار اعطا می شود، عنوان کرد: همچنین به نفرات دوم بخش طرح فیلم نامه، فیلم نامه کوتاه و فیلم نامه بلند، 500 هزار ریال جایزه نقدی به همراه دیپلم افتخار اهدا می شود.

 

سروش در پایان گفت: همچنین اعطای کمک هزینه ساخت فیلم برای بهترین فیلمنامه کوتاه جشنواره تدارک دیده شده است.

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهرم فیلمنامه نویسی جشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی فیلمنامه نویسی فیلمنامه کانون بسیج هنرمندان دبیرخانه جشنواره فیلم نامه نویسی نامه کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است