Web Analytics Made Easy - Statcounter

بی‌تفاوتی مسئولین گردشگری به هجوم گردشگران، شهرستان اردل را در وضعیت قرمز کرونا قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، زنگ خطر شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردل نواخته شده است و ناقلان بدون علامت و بیماران سرپایی بزرگترین تهدید در زمینه شیوع ویروس کرونا هستند.

عمده دلیل انتقال ویروس در شهرستان اردل طی چند روز گذشته شرکت در مراسمات خانودگی بوده است به طوری که در شهرستان اردل که تنها 6 بیمار مبتلا به کرونا داشت پس از برگزاری یک مراسم تعداد 15 نفر به این آمار اضافه شد اما مسافرین از استان خوزستان و اصفهان به مناطق گردشگری شهر ستان اردل  منجر به افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان‌ها شده است و مسئولین گردشگری شهرستان اردل تا کنون اقدامی برای مسدود کردن مناطق گردشگری شهرستان انجام ندادند که این امر باعث گلایه مندی مردم اردل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهزاد احمدی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردل در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: هیچ‌گونه کانون گردشگری ثبت شده که در مالکیت میراث فرهنگی باشد در شهرستان اردل نداریم و منطقه گردشگری باغ رستم  و سرداب چون در حریم رودخانه، کوه، در مجاورت انتقال لوله آب شرب میباشد در مالکیت منابع طبیعی و اب منطقه ای میباشد که طی نامه نگاری های متعدد در سال‌های قبل به فرماندار و مدیران ارشد استان مدیریت و کنترل این مناطق چون خارج از محدوده روستا و شهر می‌باشد به عهده بخشدار مرکزی می‌باشد.   محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در این خصوص اظهار داشت: نگرانی ما با توجه به ساختار ناشناخته این ویروس انفجار ابتلا به این بیماری است و با توجه به خسته شدن مردم از مراقبت‌های فردی و محدودیت‌ها نیازمند فرهنگ‌سازی و تغییر روش در اعمال محدودیت هستیم.

کیانی افزود: در حال حاضر تمامی مناطق گردشگری شهرستان اردل مسدود شدند و ورود مسافرین به مناطق گردشگری ممنون می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گردشگری شهرستان شهرستان اردل مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!

این معدل در سال ۱۴۰۰، برای رشته علوم تجربی ۱۳.۱۸، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۳۵، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۴۲ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۴ ثبت‌شده است.

به گزارش فرهیختگان، در سال ۱۳۹۹ نیز معدل دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۷۳، رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۵۰، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۱.۳۴ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۶ را نشان می‌دهد.

میانگین معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال ۱۳۹۸، در رشته علوم تجربی ۱۳.۷۷، در رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۲۸، در رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۷۶ و در رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۸ بوده است.

ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که میانگین معدل نمرات دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به چهار سال پیش از آن در تمامی رشته‌ها با افت حدود دو نمره‌ای در امتحانات نهایی روبه‌رو بوده است.

ناظر به همین معیار و مولفه و با بررسی وضعیت استان‌ها، نقشه وضعیت معدل استان‌ها تا حد زیادی منطبق با نقشه فقر کشور است. به این صورت که میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی ۸ تا ۹ بود. خراسان شمالی، گلستان، اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، گیلان، بوشهر و چهارمحال‌وبختیاری نیز استان‌هایی هستند که میانگین ۹ تا ۱۰ را ثبت کردند. یعنی معدل دانش‌آموزان این استان‌های نیز کم و هشدارآمیز است. با این حساب مجموعا، در ۱۷ استان میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد هشت تا ۱۰ بوده که در وضعیت قرمز هستند.

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین