Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان از تعویض 15 هزار کنتور معیوب در سطح استان طی سال 1398 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر نصیری ظهر امروز در نشست خبری بمناسبت مدیریت مصرف برق در استان گلستان اظهار کرد: 15 هزار کنتور برق معیوب از لحاظ فنی و یا دستکاری شده طی سال 1398 در استان گلستان تعویض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص میزان بدهی مشترکان برق استان تصریح کرد: مشترکان در بخش‌های خانگی، صنعت، کشاورزی و ادارات مبلغ یکصد میلیارد تومان به شرکت توزیع برق بدهی دارند که این انباشت بدهی با توجه به شیوع بیماری کرونا افزایش پیدا کرده است.

*شرکت توزیع برق عامل بازدارنده برق‌رسانی در زیارت نیست

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان از رسانه‌ها خواست تا مردم را تشویق به پرداخت بدهی خود کنند تا این شرکت در ارائه خدمات‌رسانی بهتر موفق عمل کند.

نصیری در پاسخ به سوال وضعیت برق‌رسانی به منطقه گردشگری زیارت بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات زیست محیطی و منابع طبیعی که در زیارت وجود دارد خدمات‌دهیبه  واحدهای مسکونی که خارج از بافت ساخته می‌شود ممنوع است خدمات برق‌رسانی به محدوده آبشار نرفته اما مشاهده می‌شود که در آن نقطه ساخت و سازهایی انجام می‌شود که به مسوولان مربوطه اطلاع دادیم جلوی این اتفاقات را بگیرند، شرکت توزیع برق عامل بازدارنده نیست و یک دستگاه خدمات رسان است.

وی در خصوص برآورد ریالی سرقت انرژی در استان گفت: متاسفانه تلفات غیرفنی و دستکاری کنتور در استان بسیار بالاست، تلفات انرژی 13 درصد و برق غیرمجاز چهار الی پنج درصد است.

* استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار برای رفع ضعف ولتاژ گنبدکاووس

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان در پاسخ به ضعف ولتاژ برق شهرستان گنبدکاووس گفت: از قدیم الایام گنبدکاووس به علت وسعت زیاد دچار ضعف ولتاژ بود یک سرمایه گذار به تازگی مجوز 150 مگاوات از توانیر گرفته که در استان سرمایه‌گذاری کند و مشکل ضعف ولتاژ در این منطقه برطرف شود.

نصیری با بیان اینکه برای کاهش ضعف ولتاژ 50 پست 20 کیلو ولت به گنبدکاووس اختصاص داده شده است، افزود:شهرستان گنبدکاووس تعرفه سه گرمسیری را دارد به همین علت میزان مصرف بالا می‌رود و ضعف ولتاژ به وجود می‌آید که نیاز است قبل از هر تصمیمی نسبت به تامین زیرساخت‌های هر منطقه اقدام شود.

وی از کاهش ساعات ادارات به دلیل گرمای هوا در استان خبر داد و گفت: با تصویب شورای اداری از ابتدای تیرماه جاری ساعات کاری ادارات کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس شرکت توزیع برق استان گلستان ضعف ولتاژ برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع