Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:24:27 GMT

کشف ۲۴ میلیارد لوازم خانگی احتکاری در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۲۱۰۴

کشف ۲۴ میلیارد لوازم خانگی احتکاری در بوشهر

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان از کشف مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه احتکار شده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال درشهر بوشهر خبر داد.

سردار خلیل واعظی درتشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با سودجویان و احتکار کنندگان کالاها و دانه درشتان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در یک انبار در شهر بوشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی بوشهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار در یکی از محله های شهر بوشهر شدند که پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از این انبار ۶۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه شامل هود، سینک ظرفشویی، فرگاز توکار، گاز صفحه ای، ماشین ظرفشویی، بطری خنک کن، کشو گرم کن کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۲۴ میلیارد ریال برآورد شده است عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوشهر لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران