Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@16:55:31 GMT

اسنپ مارکت؟ سوپرمارکت آنلاین یا هایپرمارکت؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۲۲۶۵

اسنپ مارکت؟ سوپرمارکت آنلاین یا هایپرمارکت؟

فروشگاه‌های هایپرمارکت و هایپراستار را دیگر همه می‌شناسیم؛ سوپرمارکت‌هایی واقعا بزرگ که معمولا کالاهایشان را هم با تخفیف نسبت به دیگر سوپرمارکت‌ها عرضه می‌کنند و تازگی و تنوع مواد غذایی در آن‌ها مثال زدنی است. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ بازار نظرات - اخبار بازار -

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری تسنیم،  فروشگاه‌های هایپرمارکت و هایپراستار را دیگر همه می‌شناسیم؛ سوپرمارکت‌هایی واقعا بزرگ که معمولا کالاهایشان را هم با تخفیف نسبت به دیگر سوپرمارکت‌ها عرضه می‌کنند و تازگی و تنوع مواد غذایی در آن‌ها مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا اگر بگوییم می‌توانید یک هایپرمارکت در جیب خود داشته باشید چه؟ می‌خواهیم درباره اسنپ مارکت به عنوان بزرگترین سوپرمارکت انلاین تهران و حتی بزرگترین سوپرمارکت انلاین کرج صحبت کنیم.

اسنپ مارکت از همان ابتدا به عنوان بزرگترین سوپرمارکت انلاین تهران کار خود را شروع کرد و در این زمینه، با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار همکاری می‌کند. به عبارت ساده، کار اسنپ مارکت این است که خریدهای روزمره شما را از نزدیک‌ترین فروشگاه هایپر استار به محل زندگی‌تان، برایتان ارسال کند.

این یعنی همان مزیت‌های هایپراستار مثل تخفیف‌های مختلف و همچنین تازگی و تنوع مثال زدنی محصولات را می‌توانید به سادگی در سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت تجربه کنید. اما جدا از این موضوع، خود اسنپ مارکت هم سعی دارد با ارائه تخفیف‌های بیشتر روی محصولات مختلف، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کند که این در نهایت به نفع مشتری خواهد بود.

این تخفیف‌های بیشتر از اولین خرید شما از اسنپ مارکت شروع می‌شود که می‌توانید تا 25 هزار تومان روی خرید اول خود، تخفیف بگیرید. اما اگر بگوییم این‌ها تنها دلایلی نیستند که خرید سوپرمارکت انلاین از اسنپ مارکت بهترین گزینه است چه؟

قبل از هرچیز بگذارید فروشگاه‌های هایپر استار که اسنپ مارکت با آن‌ها همکاری دارد را بررسی کنیم. در تهران هایپراستار های تیراژه، باکری، هایپر استار صبا، هایپراستار جماران، تهرانپارس، هایپراستار جردن، هایپراستار سعادت و هایپراستار کرج (اکومال) همکاران اسنپ مارکت هستند.

در شهر کرج نیز که اسنپ مارکت به عنوان بزرگترین سوپرمارکت انلاین کرج شناخته می‌شود، با هایپراستار بزرگ اکومال همکاری دارد.

حال با این تنوع از فروشگاه‌ها، باید بگوییم که از هرجای تهران یا کرج بخواهد سراغ خرید آنلاین مواد غذایی با اسنپ مارکت بروید، می‌توانید مطمئن باشید که خریدهایتان را به زودی دریافت خواهید کرد. این یعنی بدون اتلاف وقت چندان در فروشگاه‌های هایپراستار و حتی بدون ماندن در ترافیک رفت و برگشت، به سادگی و به صورت آنلاین می‌توانید از این فروشگاه‌ها خرید و در وقت خود صرفه‌جویی کنید!

نه تنها خیالتان از بابت تخفیف‌های  هایپر استار و تنوع کالاهای آن راحت خواهد بود، بلکه با تخفیف‌های بیشتر اسنپ مارکت، قدرت خرید بیشتری هم خواهید داشت و در هزینه هم صرفه جویی می‌کنید! از بابت سالم رسیدن کالاها نیز می‌توانید مطمئن باشید چراکه خرید‌های شما با توجه به نوع آن‌ها، دسته‌بندی می‌شوند و در پلاستیک‌های مجزا قرار می‌گیرند. این یعنی مثلا قرار نیست گوشتی که خریداری می‌کنید را در کنار وایتکس‌ها در یک کیسه ببینید!

صحبت از وایتکس شد و باید بگوییم که مواد شوینده‌ای که خریداری می‌کنید و مایع هستند نیز دربشان با چسب پلمپ می‌شود تا احتمال نشت کردن آن‌ها به صفر برسد. در فصل پیش‌رو که انتظار گرمای همیشگی را هم داریم، اسنپ مارکت در کنار کالاهای سرد، یخ قرار می‌دهد تا نگرانی بابت آب شدن آن‌ها در مسیر نباشد. تمامی این تمهیدات در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند با خیالی آسوده از اسنپ مارکت خرید کند و نگرانی بابت هیچ چیز نداشته باشد. راستی؛ ارسال کالاها هم توسط پیک‌های اسنپ مارکت انجام می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست‌تان برسد.

با این تفاسیر احتمالا تنها یک سوال برایتان وجود دارد و آن این است که چطور می‌توانید اپلیکیشن اسنپ مارکت را نصب کنید. برای خرید از سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت، وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایلی این سرویس در اختیار شما هستند. اگر آیفون دارید، از وب اپلیکیشن  اندروید  اسنپ  مارکت استفاده کنید و اگر هم گوشی اندرویدی دارید، اپلیکیشن اسنپ مارکت در فروشگاه‌های دریافت اپلیکیشن عرضه شده و یا می‌توانید آن را از وب‌سایت اسنپ مارکت دریافت کنید.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه های هایپر سوپرمارکت ها هایپر استار فروشگاه ها اسنپ مارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده، هافبک هجومی ‏تراکتور بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در ضربات پنالتی و صعود به ‏فینال جام حذفی گفت تراکتور با تمام وجود برای قهرمانی تلاش ‏خواهد کرد. او پیامی هم برای هواداران تراکتور داشت و گفت کسی ‏نباید فکر کند که در زمان باختها بازیکنان ناراحت نمی‌شوند چون آنها ‏تا حدی ناراحت هستند که حتی تحمل خانواده‌شان  را هم ندارند. ‏

حسین‌زاده بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" اول از همه خسته ‏نباشید بگویم به همه بچه‌ها. چه آنهایی که 120 دقیقه بازی کردند، ‏چه آنها که تعویضی آمدند و چه آنها که 90 دقیقه بازی کردند. ‏ذوب‌آهن تیم خوبی است. تیمهای آقای رفیعی همیشه در فاز دفاعی ‏عالی کار می‌کنند و این برای ما کار را مقداری پیچیده کرد. ما وقتی گل ‏اول را زدیم بچه‌ها کمی تمرکز را از دست دادند. من گل اول ذوب‌ها را ‏ندیدم ولی بچه‌ها دویدند و تلاش کردند و در نهایت در ضربات پنالتی ‏بازی را بردیم".‏

او دباره اینکه پورحمیدی ستاره تراکتور در این بازی بود و او بعد از برد ‏به سمت پورحمیدی رفته و پیروزی را به او تبریک گفت به خبرنگاران ‏گفت:" اینکه پورحمیدی یکی از بهترین گلهرهای ایران است که هیچ ‏شکی در آن نیست. حسین همیشه زحمت کشیده و خیلی از بازی‌ها ‏ما را نجات داده مثل بازی با صنعت نفت. بعضی بازی‌ها هم اتفاقاتی ‏می‌افتد که شاید به مذاق هوادار خوش نیاید. ولی حسین همیشه ‏خودش را نشان داده و امروز هم این را ثابت کرد". ‏

حسین‌زاده درباره تشویق بازیکنان تراکتور توسط هواداران و اهمیت ‏این روحیه بالا در آستانه بازی با استقلال گفت:" هوادار سرمایه اصلی ‏این تیم است و گاهی تنش‌هایی بین هوادار و بازیکن هم رخ ‏می‌دهد ولی هوادار باید بداند هیچ بازیکنی نمی‌خواهد تیم ببازد. ‏بازیکنها هم بعد از باخت ناراحت می‌شوند و این نیست که بگویید ‏فقط هوادار ناراحت می‌شود. به خدا قسم بعد از باخت ما شاید تا ‏صبح نخوابیم. این شغل ما است. ما اگر فوتبال بازی نکنیم چه باید ‏بکنیم؟ باید در اسنپ کار کنیم؟ همانقدر که هوادار ناراحت می‌شود ‏ما هم ناراحت می‌شویم. فقط ما نمی‌توانیم بروز بدهیم. ما وقتی ‏می‌بازیم نه تحمل خانواده را داریم و نه می‌توانیم هیچ کاری بکنیم. ‏دست‌شان درد نکند که حمایت‌مان کردند و امیدوارم در بازی با ‏استقلال هم از ما حمایت کنند".‏

او در پاسخ به این سوال که با حذف پرسپولیس و استقلال آیا تراکتور ‏مدعی اصلی قهرمانی است، گفت:" من نمی‌دانستم پرسپولیس حذف ‏شده. جام حذفی همیشه جام شگفتی‌ها است. آن زمان که ما ‏استقلال بودیم هم همه مدعیان حذف شده بودند ولی ما به نساجی ‏باختیم و اگر اشتباه نکنم فینال بین نساجی و آلومینیوم بود. این ‏جام هم جام شگفتی‌ها است ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا  ‏جام را به دست بیاوریم". ‏

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز