Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:08:23 GMT

خداحافظی کاپیتان با PSG پس از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۲۳۱۱

خداحافظی کاپیتان با PSG پس از لیگ قهرمانان

دوران هشت ساله ی حضور تیاگو سیلوا در پی اس جی را باید تمام شده دانست.

به گزارش "ورزش سه"، 5 ماه پیش مدیر برنامه‌های تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و کاپیتان پاری سن ژرمن گفت که با توجه به شرایط فعلی، این بازیکن احتمالا در تابستان آتی به عنوان بازیکن آزاد پی اس جی را ترک خواهد کرد. به گفته مدیر برنامه‌های سیلوا علت این است که PSG تا کنون از شروع مذاکرات با او برای تمدید قرارداد خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سیلوا که از سال 2012 در پاری سن ژرمن بازی می‌کند، در فصل 20-2019 هم یکی از مهره‌های کلیدی توماس توخل سرمربی این تیم بود. الخلیفی برای جذب او از میلان، 42 میلیون یورو هزینه کرده بود.

روزنامه LE10 Sport، اخیراً در گزارشی مدعی شده بود که این بازیکن به میلان بازخواهد گشت و فصل آینده در ایتالیا توپ خواهد زد. این مدافع 35 ساله اما چنین ادعایی را رد کرد و مدعی شد که به برزیل باز می گردد.

 

 

 

 

حالا به نظر می رسد که دوران هشت ساله حضور کاپیتان برزیلی در پی اس جی به اتمام رسیده و از سوی باشگاه به وی اطلاع داده شده است که پیشنهاد تمدیدی در کار نخواهد بود. این ادعایی است که نشریه معتبر اکیپ مطرح کرده است.

به این ترتیب آخرین بازی های تیاگو با پیراهن پی اس جی، در لیگ قهرمانان خواهد بود. باشگاه پاریسی توانسته به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و در صورت از سرگیری بازی ها در ماه آگوست، باید برای رسیدن به نیمه نهایی، دو بازی دشوار برابر حریف خود که هنوز نامشخص است، برگزار کند. هرچند قرارداد تیاگو 30 ژوئن به اتمام می رسد ولی از سوی فیفا به دلیل شرایط خاص حاکم بر فوتبال پس از شیوع کرونا، قراردادها تا پایان لیگ قهرمانان معتبر اعلام شده است.

پی اس جی به خاطر شیوع کرونا شاهد ضرر 200 میلیون یورویی بوده و عدم تمدید با تیاگو که سالی 1.5 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند، شاید چندان به چشم نیاید.

تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴