Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در تشریح جزئیات طرح اقتدار در ستاد فرماندهی تهران بزرگ اظهار داشت: ۵۵۷ نفر از اراذل و اوباش «سطح دار» عاملین تخریب، درگیری و شرارت شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اراذل اوباش شرارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۰۰ گرم شیشه و ۳۰گرم تریاک توسط ماموران کلانتری‌های ۲۲ تبریز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان آرا در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران سخت کوش کلانتری ۲۲ تبریز پس از تحقیقات فنی و پلیسی افرادی که در زمینه تهیه و توزیع و مصرف مواد مخدر در تبریز فعالیت می‌کردند، مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی در یک عملیات پلیسی در ۲۴ ساعت گذشته یک متهم را دستگیر و به کلانتری دلالت دادند. در بازجوئی از محل اختفای متهمان مقدار ۳۰ گرم شیشه و ۳۰ گرم تریاک و سایر آلات‌ و ادوات مصرف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و یک دستگاه خودرو توقیف و تحویل پارکینگ شد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم پیدا کند.

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با قمه کشی و شرارت و تخریب اموال باعث ایجاد رعب و وحشت میان مردم و اخلال در نظم عمومی شده بود خبر داد.

سرهنگ حسین عبدی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر شرارت و قمه کشی و تخریب اموال توسط فردی در یکی از محلات شهرستان که باعث ایجاد رعب وحشت در محل شده و قبل از رسیدن ماموران متواری شده بود موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه هویت واقعی متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند شرور سابقه دار را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل دهند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: اختلال در نظم و امنیت عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کسانی بخواهند آرامش جامعه را برهم بزنند.

احتکار ۱۳ تن خمیرمایه و کنجد در بناب

فرمانده انتظامی بناب نیز از کشف ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی احتکار شده به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی، با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون، سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بستان آباد

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و کشف پنج فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدعلی نایب زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان بستان آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ متهم سابقه دار و حرفه ای به هویت های معلوم و کشف آلات و ادوات سرقت شدند، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته متهمان دستگیر شده به پنج فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان و روستاهای اطراف اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای ارتقاء امنیت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است، از مردم درخواست کرد: شهروندان عزیز ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف در شهرستان مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند نیز از پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و کار و عدم رعایت مقررات خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس درمرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ و تذکر لسانی صادر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء کارآمدی صنوف، اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبه‌ای و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد وار شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران