Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@14:12:27 GMT

بیمه شخص ثالث الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۲۶۷۵

بیمه شخص ثالث الکترونیکی شد

به گزارش افکارنیوز،

 مراسم رونمایی از الکترونیکی شدن  بیمه شخص ثالث  با حضور مقامات بیمه مرکزی برگزار شد

اخبار اقتصادی- رضایی رئیس بیمه ایران در این نشست اظهار کرد: بیمه ایران با توجه به زیرساخت های موجود در ۸ زمینه بیمه نامه قابل فروش دارد.

وی ادامه داد: حدود ۹۰ درصد به صورت مستقیم و غیر مستقیم بیمه نامه ها از طریق شبکه فروش انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مرحله اول اعلام خسارت و تشکیل پرونده را دیجیتالی کردیم که در مرحله دوم رونمایی از آیین پرداخت خسارت دیجیتالی تا مبلغ ۳ میلیون تومان است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمه شخص ثالث بیمه مرکزی بیمه شخص ثالث بیمه بیمه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور

به گزارش همشهری آنلاین،‌ احمد وحیدی درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است. برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، به صورت گسترده برگزار می شود.

وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

کد خبر 848981 منبع: ایسنا برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه مجلس - انتخابات

دیگر خبرها

  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ ویرانگر در غزه
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس