Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال آگزبورگ آلمان برای ناکامی‌اش در گلزنی از نقطه پنالتی در ابتدای هفته جاری دلیلی جالب آورد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آگزبورگ آلمان دو روز پیش (یکشنبه) به جای رضایت دادن به تساوی یک - یک مقابل کلن، می‌توانست یک پیروزی خانگی کسب کند اما به هدر رفتن یک پنالتی‌‌ تیم در دقیقه 27 توسط فلوریان نیدرلشنر شانس آن را برای رسیدن به 3 امتیاز بازی کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیدرلشنر ضربه خود را درست به همان جایی که زد که تیمو هورن، دروازه‌بان کلن به سمتش خیز برداشته بود و به این ترتیب از ثبت اولین گل بازی به نام خودش باز ماند. این گل می‌توانست به آگزبورگ برای کسب یک پیروزی حیاتی و فاصله گرفته از منطقه سقوط کمک کند اما در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. نیدرلشنر اما دلیل جالبی برای از دست دادن این پنالتی آورد.

او گفت: وقتی پشت توپ رفتم بزرگترین اشتباهی که یک پنالتی‌زن می‌تواند مرتکب شود را انجام دادم. معمولاً من توپ را گوشه سمت راست بالای دروازه می‌زنم اما درست همان زمان به خاطر این بازی‌های شبحی لعنتی (کنایه از بازی‌های بدون تماشاگر) صدای یکی از بازیکنان حریف را شنیدم که به دروازه‌‌بان‌شان گفت، یادش باشد که من همیشه کجای دروازه را هدف می‌گیرم. همین موضوع سبب شد که نظرم عوض شود و آن اشتباه بزرگ را مرتکب شوم. به خودم اجازه دادن که تحت تأثیر آن حرف قرار بگیرم. من اغلب اوقات قهرمان تیم بوده‌ام اما این بار حماقت کردم.

بوندس‌لیگا|تساوی کلن در خانه آگزبورگ

بازی‌های بوندس‌لیگا پس از دو ماه تعلیق از دو هفته پیش از سر گرفته شدند اما همچنان به هواداران اجازه بازگشت به ورزشگاه‌ها داده نمی‌وشد. با این حال برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند مذاکراتی میان سازمان لیگ و مقامات دولتی کشور صورت گرفته تا به گروه محدودی از هواداران اجازه داده شود که به ورزشگاه‌ها برگردند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آگزبورگ بوندس‌لیگا فوتبال آلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آگزبورگ بوندس لیگا فوتبال آلمان آگزبورگ بوندس لیگا فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!