Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهی گفت: با توجه به تعلیق سفر‌های زیارتی برنامه ستاد حفظ ارتباط با قشر دانشگاهی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی لبیک است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، صبح امروز جلسه مشترکی ما بین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت بررسی راهکار‌های مشترک برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و رفاهی ویژه زائرین دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای جلسه، حسین جعفری معاون خدمات بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های بنیاد، آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد به منظور ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی مطلوب به زائرین دانشگاهی در داخل و خارج از کشور، اعلام کرد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن بیان گزارش مختصری از فعالیت‌های ستاد از زمان تاسیس تاکنون، با اشاره به اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی و عتبات عالیات، به بیان اهداف فرهنگی و اجرایی مجموعه ستاد پرداخت.

وی درادامه با بیان شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و تعلیق سفر‌های زیارتی گفت:مجموعه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تلاش کرده است در شرایط کنونی و تعلیق سفر‌های زیارتی، ارتباط معنوی با قشر دانشگاهی و زائرین دوره‌های قبل را با تولید محتوای فرهنگی، انتشار عکس‌ها و خاطرات زائرین از عمره و عتبات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی لبیک، حفظ کند.

بررسی راهکار‌های فرهنگی و اجرایی بین دو مجموعه و تدوین برنامه عملیاتی مشترک در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتقای معنوی زائران، از اهداف برگزاری این جلسه بود که مقرر شد در جلسات بعدی مفاد آن نهایی و طی تفاهم نامه‌ای به امضا برسد.

در ادامه جعفری، ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ستاد برای دانشگاهیان کشور، بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر با زائرین دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عتبات دانشجویی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان سفرهای زیارتی مطهری پور ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ستاد عمره و عتبات دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده

به گزارش همشهری آنلاین، خدیجه مهدی‌پور، مدیر فرهنگی هنری منطقه۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری، در باره این خبر گفت: «نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠در رویدادی با عنوان «جامعه پرداز خانواده» و با هدف شناسایی و معارفه و هم افزایی فعالان مسئله محور حوزه خانواده سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود. در این رابطه تیمی ۱۵ نفره، متشکل از کارشناسان فرهنگی هنری ماه هاست در حال شناسایی، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده در منطقه ۱۰ هستند تا بتوانند در رویدادی مساله محور بر اساس بوم منطقه این فعالان و نوع فعالیتشان را با هم به اشتراک بگذارند. »

وی ادامه داد : «موضوع خانواده از جمله موضوعاتی است که در همه سازمانها و نهادها به عنوان یک رویکرد و جزو دغدغه های اصلی دلسوزان و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی است و این مدیریت هم از این قاعده مستثنی نیست. در این رویداد کنشگران و فعالین حوزه خانواده در پنج محور : ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق شناسایی و جهت هم افزایی و حتی حیات مجموعه های خود به هم معرفی خواهند شد تا بتوانند عملیات های مشترک تعریف و به حل مسایل خانواده های در محورهای یاد شده کمک کنند. همچنین این مدیریت از مراکز فعال در حوزه ی سبک زندگی، مبلغان و گروه های تبلیغی، مجموعه های علمی و پژوهش محور، موسسات، مراکز مشاوره، مساجد و هیات مذهبی فعال در حوزه های اجتماعی، خیریه ها، گروه های جهادی، گروه ها و کانال های مجازی، کنشگران و اساتید برجسته و بنام حوزه خانواده دعوت می کند تا در این رویداد شرکت کنند و با هم افزایی بتوانیم اقدامات مؤثری در مقابله با آسیب های اجتماعی حوزه خانواده در منطقه ۱۰ و شهر تهران انجام دهیم. »

علاقه‌مندان به این رویداد کشوری می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی مراجعه یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس بگیرند.

کد خبر 848327 برچسب‌ها همشهری محله فرهنگسرا

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند