Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان به منظور پاسخگویی به تماس های مردمی، فردا چهار شنبه در مرکز سامد استانداری خوزستان حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در ادامه حضور مدیران استان در مرکز سامد استانداری خوزستان، این هفته مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز سامد استانداری خوزستان در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تاکیدات استاندار مبنی بر تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی های محترم، مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با حضور در مرکز سامد پاسخگوی سوالات مختلف شهروندان خواهند شد.

او گفت: شهروندان از سراسر استان می توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا می توانند بدون مراجعه حضوری فردا چهار شنبه ۲۱ خرداد ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ از طریق شماره تماس ۱۱۱ و انتخاب گزینه ۳ مسایل و مشکلات خود با مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان مطرح نمایند.

عزت براتی در پایان افزود: "سامد" سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان است که ازطریق این سامانه مردم به راحتی بدون مراجعه حضوری می توانند مشکلات خود را با دستگاه های اجرایی مطرح و پیگیری نمایند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهروندان مرکز سامد استانداری خوزستان برنا خوزستان شرکت گاز استان خوزستان مرکز سامد استانداری مرکز سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش بوده و حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در نشست شورای هیأت اندیشه‌ورز اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نیاز جامعه به اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی و علمی برای حرکت به سمت بالندگی بیشتر، اظهار کرد: هرکدام از اعضای جامعه دانشگاهی استان می‌توانند در برنامه‌های توسعه‌ای استان نقش مؤثری ایفا کنند و این موضوع طی چندین مراسم و نشست‌های مختلف با دانشگاهیان و اساتید علمی برای عینیت بخشیدن به همکاری و مشارکت این عزیزان بیان‌شده است.

وی افزود: همگی باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا استان به‌صورت عالمانه و مجاهدانه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی روزافزون اداره شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرکدام از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی بهتر و دقیق‌تر رفع می‌شود ازاین‌رو برای کمک به استان، اجرای طرح‌های علمی و تحقیقاتی برای ما بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

وی با تأکید بر ارائه راهکارها و طرح‌های مختلف برای بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها با نگاه علمی و دانشگاهی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند کمک مناسبی به بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع داشته باشند و همچنین می‌توانند به افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیز با راهکارهای علمی خود کمک کنند.

صحرایی عنوان کرد: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جامعه نیازمند نسخه دانشگاهی هستیم و از جامعه دانشگاهی می‌خواهیم که با مشخص کردن چندین اولویت مهم، نظرات و راهکارهای عملیاتی و علمی خود را به دفتر امور اجتماعی استانداری اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: با مشخص کردن چندین اولویت و با همکاری جامعه دانشگاهی می‌توانیم به حل مسئله با نگاه علمی برسیم و قطعاً حرکت در این مسیر اثرگذار و نتیجه‌بخش خواهد بود.

کد خبر 748548

دیگر خبرها

  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد