Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و رییس شعبه دوازدهم در این باره گفت: دو نظر وجود دارد؛ یکی این‌که با تصویب اعتبارنامه‌ها در شعب نیازی به رای‌گیری درباره‌ آنها در صحن علنی وجود ندارد که معترضین به اعتبارنامه‌ها منتقد به این رویکرد هستند؛ نظر دیگر هم این است که با توجه به این‌که در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی لفظ تصمیم‌گیری ذکر شده بنابراین اعتبارنامه‌هایی که نسبت به آنها اعتراض وجود داشته ولو در صورت تصویب در شعبه نیازمند رای‌گیری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در این باره خاطرنشان کرد: نهایتا این رییس جلسه است که نظر اصلی را می‌دهد که آیا این اعتبارنامه‌ها نیاز به رای‌گیری در صحن علنی دارد یا نه.

اعتبارنامه تاجگردون تایید شد | تعداد آرای مخالف و موافق

عکس | تائید اعتبارنامه یک اصولگرا با امضای تاجگردون

سرنوشت اعتبارنامه دلخوش و محمدصالحی

شورای نگهبان به استعلام مجلس درباره اعتبارنامه تاجگردون پاسخ داد

در همین رابطه محمد علیپور سخنگوی شعبه ۱۲ و کمال علیپور سخنگوی شعبه ۱۰ (که اعتبارنامه تاج‌گردون و دلخوش در این شعب بررسی شده) عنوان کردند که با توجه به تصویب این اعتبارنامه‌ها در شعب مربوطه نیاز به رای‌گیری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.

 نمایندگان معترض به برخی اعتبارنامه‌ها نیز در جلسات علنی گذشته مجلس در این باره تذکر می‌دادند که هیات رییسه نباید اقدام به تفسیر آیین نامه داخلی کند و اعتبارنامه‌هایی که نسبت به آنها اعتراض وجود دارد در هر حال باید به رای مجلس گذاشته شود.

کد خبر 519943 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه ها صحن علنی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات