Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، گفت: باتوجه به ظرفیت وقدرت رسانه اقدام بسیار خوبی با تشکیل مجمع خیرین رسانه شکل گرفته که امیدوارم این مرکز الگویی برای دیگر مراکز نیکوکاری باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پیمان ترکمان پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه تشکیل مجمع خیرین رسانه جوانه ایثار عنوان کرد: با تشکیل مجمع خیرین رسانه اقدام بسیار خوبی در حوزه رسانه  رقم خواهد خورد که با توجه ظرفیت و قدرت بسیار بالایی که در این حوزه وجود دارد می‌تواند اقداماتی خوبی رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تشکیل این مجمع بازخورد بسیار خوبی در سطح استان و کشور خواهد داشت، گفت: قدم بسیار خوبی در این حوزه برداشته‌شده که می‌تواند بازخوردهای بسیار خوبی در استان و کشوری خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، افزود:وقتی‌که فرد وارد کار اجرایی می‌شود همه‌ی تلاش خودش را خواهد کرد که به نیازمندان کمک کند و فقط کمیته امداد در حوزه متولی کمک نخواهد بود و این مجمع‌ها کمک شایانی که به افراد نیازمند خواهند داشت.

وی گفت:فرقی که مجمع خیرین رسانه با دیگر با مجمع‌های نیکوکاری دارد قدرت و ارتباطات رسانه می‌باشد که می‌تواند پلی میان مردم و نیکوکاری و افراد نیازمندان باشد.

ترکمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن در استان و کشور، گفت:ویروس کرونا با تمام مشکلاتی که برای همه‌ی جوامع ایجاد کرد اما باعث شده ما تهدید را به فرصت تبدیل کرده و بتوانیم سامانه‌ای برای ایجاد و شناسایی نیازمندان فراهم کنیم.

وی بابیان اینکه توسعه مراکز نیکوکاری می‌تواند علاج بسیاری از مشکلات باشد، گفت: کمیته امداد در تمام مراکز باوجود تمام مشاغل نمی‌تواند به‌تمامی مشکلات افراد نیازمند و سالمندان رسیدگی کند و مراکز نیکوکاری می‌تواند کمک بسیاری درزمینهٔ ها به کمیته امداد بکنند.

وی از تشکیل مجامع نیکوکاری در مساجد خبر داد و عنوان کرد: از هفته‌ آینده در مساجد محلات مجامع نیکوکاری تشکیل می‌شود و قرار است در این مجامع افراد نیازمندان و کسانی که می‌توانند به این افراد کمک کنند شناسایی کند و در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنند.

بیانانی رئیس  مجمع نیکوکاری جوانه ایثار در این جلسه، گفت: کار در رسانه دارای سه وجه کاری است   که ما تشکیل این مجمع در نظر داریم از وجه خوب و خوش اخلاقی  در رسانه استفاده کرده وبتوانیم به سمتی برویم که امید را به آحاد جامعه تزریق کنیم.

وی خاطرنشان کرد:بزرگ‌ترین مشکلی که در این حوزه وجود دارد نداشتن سامانه جامع می‌باشد که امیدوارم با تشکیل این سامانه بتوانیم خدمات بهتری را به افراد نیازمند ارائه دهیم.

شایان ذکر است:خانم پور وهابی.آقایان چاروسایی.نوروزی.ملکیان.پور صالحی از دیگر اعضای این مجمع می باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع خیرین رسانه مراکز نیکوکاری بسیار خوبی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد