Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:56:24 GMT

سهم جوانان از رفتارهای خشونت آمیز خانگی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۳۴۲

سهم جوانان از رفتارهای خشونت آمیز خانگی

نتایج یکی از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد جوانان (۱۸ تا ۲۹ سال) خود را اندکی بیشتر از سایر گروه‌های سنی در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می‌دانند.

به گزارش ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک نظرسنجی از عموم شهروندان شهر تهران، پرسیده است «تا چه اندازه خود را در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می‌دانید؟» نتایج نشان می‌دهد، ۹۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد از پاسخگویان به مقدار کم، ۵.۸ درصد تا حدودی و ۲.۱ درصد به مقدار زیاد خود را در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می دانند. ۱.۵ درصد هم به این سوال پاسخ ندادند.

 نتایج به تفکیک گروه‌ها نشان می‌دهد، جوانان (۱۸ تا ۲۹ سال) خود را اندکی بیشتر از سایر گروه‌های سنی در معرض رفتارهای خشونت آمیز خانگی می‌دانند.

بر اساس اعلام ایسپا، نظرسنجی با جامعه آماری شهروندان بالای ۱۸ سال ساکن در شهر تهران، اندازه نمونه ۱۰۳۳ و به شیوه مصاحبه تلفنی در تاریخ ۱۲ تا ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ توسط ایسپا به صورت خویش فرمایی اجرا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا خشونت خانگی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان امروز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافت.   جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، سه پیروزی و دو شکست ثبت کردند.   هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند پس از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.   تیم جوانان کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و در مقایسه با گذشته یک پله صعود کرد.   جوانان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند.   ایران در دوره گذشته این مسابقات در بین شش تیم ششم شد و امسال موفق شد در بین ده تیم شرکت کننده از کشور‌های ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت.   امارات، مغولستان هند، اندونزی و ماکائو مقام پنجمی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت