Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@14:44:44 GMT

فیلم| منطقه «کاپیتول هیل» واشگتن تبدیل به منطقه جنگی شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۳۴۴

‍‍‍‍‍‍

«کاپیتال هیل» منطقه سیاسی و تاریخی پایتخت آمریکا است که به سان نقاط دیگر آمریکا در اعتراض به قتل دلخراش «جرج فلوید» به خیابان آمدند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟

ایتنا - با افزایش تعداد کاربران تیک‌تاک، نگرانی‌ها در مورد اقدامات امنیتی داده‌ها نیز افزایش یافته است و افشای نقض‌های داخلی و انتقال داده‌های اولیه سیستم به سرورهای آمریکایی نتوانسته است ترس از دسترسی دولت چین به داده‌های کاربران آمریکایی را برطرف کند. 
پلتفرم «تیک تاک» که برای اشتراک‌گذاری ویدیو است، پس از اقدامات قانونی برای تغییر شکل مالکیت و عملکرد آن در آمریکا به بهانه اینکه امنیت ملی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، با معضل مهمی روبرو است. 

به گزارش ایتنا، بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت بریتانیایی دلتا آپ تایمز، داستان پلتفرم تیک‌تاک به سال 2017 باز می‌گردد، زمانی که با اپلیکیشن "Musical"، رقیب آن زمانش، در هم زمان ادغام شدند، که آن را از یک برنامه تخصصی برای نوجوانان به یک بازاریاب جهانی تبدیل کرد.

با این حال، در کنار محبوبیت سریع تیک‌تاک، نگرانی‌ها در مورد رابطه آن با چین و پیامدهای بالقوه امنیت ملی نیز بزرگ است.

این امر پس از آن صورت گرفت که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اخیراً تحت تاثیر شیوه های امنیت داده‌های تیک‌تاک، قانونی را امضا کرد که بر اساس آن شرکت مادر تیک‌تاک، بایت‌دنس، باید فعالیت های خود را طی یک سال به یک مالک آمریکایی بفروشد یا با تعطیلی مواجه خواهد شد.

با بازگشت به نقطه شروع تیک‌تاک، در سال 2014، برنامه "Musical" در چین به عنوان یک پلتفرم برای موزیک ویدیوهای کوتاه عرضه شد و به سرعت توجه کاربران در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

در سال 2017، بایت‌دنس Musical را تصاحب کرد و آن را با پلتفرم تیک‌تاک خود ادغام کرد و نتیجه این ادغام، اپلیکیشن تیک‌تاک، بسیار مورد توجه و اقبال کاربران قرار گرفت.

به لطف الگوریتم‌های اعتیادآور و محتوای متنوع، محبوبیت تیک‌تاک به شدت افزایش یافته است و کاربران در حال رقابت برای به اشتراک گذاشتن همه چیز از روتین‌های رقص گرفته تا درس‌های آشپزی و چالش‌های آرایشی هستند، و تأثیر فرهنگی آن با موفقیت چشمگیر بسیاری از آهنگ‌ها و همه‌گیر شدن چالش‌های تیک‌تاکی نمود پیدا می‌کند. ضمن اینکه تیک‌تاک امروزه یک ابزار تبلیغاتی مهم برای هنرمندان نیز به حساب می‌آید.

به گزارش ایتنا، اما نکته مهم اینجاست که این گزارش توضیح می‌دهد که، علیرغم موفقیت، پلتفرم تیک‌تاک با نظارت فزاینده‌ای در مورد رسیدگی به محتوای حساس و مسائل مربوط به حریم خصوصی داده‌ها مواجه شده است، و گزارش هایی از شیوه های تعدیل محتوا با هدف سرکوب موضوعات حساس به چین، ایجاد نگرانی در مورد سانسور و نفوذ سیاسی منتشر شده است. 

    پنتاگون دستور ممنوعیت تیک‌تاک را صادر کرد
این نگرانی‌ها در سال 2019 تشدید شد، زمانی که سیاستمداران آمریکایی خواستار تحقیقات فدرال در مورد دستیابی به برنامه «موزیکال» توسط تیک‌تاک ، روابط این پلتفرم با چین و پیامدهای گسترده تر آن برای امنیت ملی شدند. 

تلاش‌ها برای رفع این نگرانی‌ها، از جمله انتصاب کوین مایر، مدیر اجرایی سابق دیزنی به‌عنوان مدیر عامل تیک‌تاک، برای رفع نگرانی‌های فزاینده کافی نبود و تا اواسط سال 2020، تشدید تنش‌ها بین چین و هند منجر به ممنوعیت تیک‌تاک در هند شد، در حالی که دولت ترامپ هم در نظر داشت اقدامات مشابهی را در ایالات متحده انجام دهد.

به گزارش ایتنا، در میان نبردهای حقوقی و مذاکرات برای تصاحب توسط  شرکت‌های آمریکایی، آینده تیک‌تاک در تاریک نبود، اما به دلیل تغییر در دولت ایالات متحده، برنامه‌های فروش اجباری تیک‌تاک با روی کار آمدن رئیس جمهور بایدن، هرچند موقت، به تعویق افتاد.

این گزارش در پایان اشاره می‌کند که با افزایش تعداد کاربران تیک‌تاک، نگرانی‌ها در مورد اقدامات امنیتی داده‌ها نیز افزایش یافته است و افشای نقض‌های داخلی و انتقال داده‌های اولیه سیستم به سرورهای آمریکایی نتوانسته است ترس از دسترسی دولت چین به داده‌های کاربران آمریکایی را برطرف کند. 

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا
  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • حضور کودکان در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است