Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: برای حضور در رویداد‌های ورزشی باید ملاحظاتی را داشته باشیم که مهم‌ترینِ آن، رعایت مسائل بهداشتی است. تاریخ انتشار: 16:38 - 20 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۶۹۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک که با محوریت بازی‌های ساحلی چین برگزار شده بود، اظهار داشت: برای حضور در رویداد‌های ورزشی باید ملاحظاتی را داشته باشیم که مهم‌ترینِ آن، رعایت مسائل بهداشتی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد که فدراسیون‌های جهانی هم که پیش‌تر برای برگزاری مسابقات بسیار علاقه نشان می‌دادند، با مشاهده شرایط کرونا از برگزاری آن منصرف شدند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به احتمال برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی در زمان مقرر تصریح کرد: حضور موفق در مسابقاتی که قرار است چهار یا پنج ماه آینده برگزار شود، نیازمند این است که اردو‌ها و تمرینات از اکنون آغاز شود.

سلطانی‌فر با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: این موضوع یکی از الزامات است؛ چون سلامت ورزشکاران اولویت اصلی ماست. همچنین با توجه به محدودیت‌های اقتصادی، باید استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در ورزش را داشته باشیم.

وی درخصوص احتمال تعویق بازی‌های ساحلی آسیا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تاکنون هیچ نامه‌ای مبنی بر لغو این مسابقات ارائه نشده است، بر همین اساس باید روی رشته‌هایی که مورد تأیید کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های ساحلی است، برنامه‌ریزی شود.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو نیز که قرار است در سال ۲۰۲۱ برگزار شود، خاطرنشان کرد: فعلاً تصمیم جدی IOC، برگزاری این رقابت‌ها در تاریخ مقرر است و ما نیز باید با توجه به شرایط کرونا در کشور، به‌مرور زمان و با رعایت دستورات بهداشتی در شهر‌هایی که وضعیت سفید است، شرایط را برای برگزاری اردو‌های آماده‌سازی مهیا کنیم.

سلطانی‌فر با تأکید بر پیگیری تمرینات المپین‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: باید شرایط را برای نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند نیز فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید:  سلطانی‌فر: ورزش همگانی می‌تواند محور توسعه برای استعداديابی باشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر رعایت مسائل بهداشتی ورزش و جوانان برای حضور سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است

به گزارش “ورزش سه”، نعیم حمیدی بعد از شکست استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی بیان کرد: به نوبه خودم تشکر می‌کنم از تصمیم قاطع استاندار محترم و معاون محترم ایشاخ و همه اعضای عزیز شورای ورزش و تامین استان که به شکلی مشکل میزبانی استقلال ملاثانی را حل کردند. ممنونیم از باشگاه محترم فولاد خوزستان، جناب آقای رضاییان و جناب آقای ابراهیمی که انصافاً در خصوص میزبانی به نحو شایسته همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

او ادامه داد: بچه‌ها واقعاً تمام توان خود را گذاشتند؛ کادر فنی و به خصوص آقای اکبرپور و بچه‌های خودمان انصافاً با تمام وجود فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند. خب فوتبال است و هزار تا اتفاق؛ متاسفانه نشد بیشتر از این دل مردم رو شاد بکنیم.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره استعفای سیاوش اکبرپور در نشست خبری بیان کرد: در هر خانواده‌ای و در هر باشگاهی از این مسائل هست؛ ممکن است یکسری مسائل پیش آمده که باعث آزردگی خاطر سرمربی شده است. من این را درک می‌کنم و حق را به آقای اکبرپور می‌دهم، ولی من با آقای اکبرپور بعد از مصاحبه صحبت کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و ایشان چون استقلالی است، به قول و وعده ای که اول نیم فصل به ما داده بودند، پایبند باشند. ما دست برادری با همدیگر داده بودیم که تا آخر پایان لیگ با همدیگر باشیم.

حمیدی افزود: درست است سیاوش ناراحت بود که البته حق با ایشون است، ولی انشاالله مشکلی پیش نیاید. و تا آخر فصل در کنار تیم ما خواهند بود. این مسائل در هر خانواده ای و در هر مجموعه پیش می‌آید. امیدواریم بعد از استراحتی که می‌کنند، انشاالله این دلخوری از دلش خارج شود و به کار فنی اش تا پایان فصل در این باشگاه ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات