Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با پخش سریال «شاهرگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از ۷ تیر، تغییراتی را در کنداکتور شبکه دو خواهیم داشت.

قرار است سریال «بوم و بانو»  به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در ماه محرم از شبکه دو سیما پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در لوکیشن‌های شهرک سینمایی، زندان قصر و ... مقابل دوربین رفته و بیش از ۷۰ درصد آن تصویربرداری شده است .

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است:

در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد ....

در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه‌ها واقعی نیستند و شخصیت‌ها نیز ما به ازای واقعی ندارند. کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که در این سریال به تصویر کشیده می‌شود.

مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد. ساغر قناعت که پیش از این با فیلم‌های سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و «جشن دلتنگی» به کارگردان پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود، با بازی در سریال «بوم و بانو» اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می‌کند.

فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار را برعهده دارد. همچنین مهدی احمدی و دیبا زاهدی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز و کارگردانی سعید سلطانی عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی صدا و سیما شبکه دو بوم و بانو شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «کلاس فشرد عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک