Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:28:25 GMT

عدم همکاری مردم در احداث سایت‌های BTS

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۵۶۹

عدم همکاری مردم در احداث سایت‌های BTS

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: 81 سایت BTS در استان در شرف احداث است اما متاسفانه دستگاه‌های اجرایی و مردم همکاری لازم را برای احداث این سایت‌ها ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی مشکلات ارتباطی و مخابراتی استان، پیگیری برای رونق مجدد تولیدی‌های از کار افتاده، بررسی فضای کسب‌وکار استان و بررسی مشکلات احداث سایت‌های BTS از جمله موارد بحث شده در این جلسه بود.

لزوم حل مشکلات مخابراتی در اسرع وقت

 الله‌کرم نصیری در ابتدای جلسه گفت: وجود مشکلات ارتباطی و مخابراتی بعد از گذشت سال‌های طولانی از ورود این تکنولوژی به کشور بسیار ناپسند است و سریعا باید راهکاری برای رفع این مشکل در چهارمحال و بختیاری اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشکلات از طریق کارشناسان زبده در زمینه ارتباطات احصا شود و به سرعت کارگروهی برای رفع این مشکلات تشکیل شده و تمامی ادارات و ارگان‌های دولتی همکاری لازم را با بخش خصوصی داشته باشند.

مشکلات واحدهای تولیدی احصا و رفع شود

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام جهش تولید گفت: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه همه حاضرین قرار گیرد شناسایی کارگاه‌های تولیدی از کار افتاده و یا در شرف تملک بانک‌ها و از کار افتادن است که باید مشکلاتشان به سرعت احصا شده و برای حمایت و رفع موانع تولید آن‌ها اقدام عاجل صورت پذیرد.

مرتضی بلالی در ادامه جلسه در خصوص مشکلات حوزه ارتباط گفت: 81 سایت BTS در چهارمحال بختیاری در شرف احداث است اما متاسفانه دستگاه‌های اجرایی و مردم همکاری لازم را برای احداث این سایت‌ها ندارند و مهم‌ترین دلیل انتقادها در زمینه ارتباطات و مخابرات این موضوع است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تشعشعات اطراف سایت‌ها به گفته تمامی کارشناسان هیچ مشکل برای سلامتی افراد ندارد و عمده دلیل مشکل ما برای احداث سایت‌های BTS ترس مردم از تشعشعات آن‌ها است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری جزو 10 استان برتر کشور در حوزه ارتباطات است و تاکنون شاهد جریمه اپراتورها به دلیل خاموشی دستگاه‌هایشان نبوده ایم.

بلالی اظهار داشت: در صورت مشاهده مشکل از سمت اپراتورهای تلفن همراه مردم می‌توانند گزارش خود را در سامانه 195 ثبت کنند و طی  زمان 24ساعت مشکلات پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/68033/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس ارتباطات تشعشعات مخابرات نصیری چهارمحال و بختیاری سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد مرسولات استان در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته بوده، که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.
اسماعیل اعرابی افزود: اداره پست در روز‌های تعطیل هم آماده ارائه خدمات به مردم است.
وی تصریح کرد: در قبول مرسولاتی که به ادارات پست تحویل می‌شود محدودیت‌های خاصی نداریم.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری