Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:04:25 GMT

انواع ساعت تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۷۳۷

انواع ساعت تبلیغاتی

اگر در تعریف زمان قائل به این دیدگاه واقع‌گرایانه آیزاک نیوتن باشیم که معتقد بود زمان قسمتی از ساختارهای اساسی جهان است که رخدادهایی به‌صورت پشت سر هم در آن به وقوع می‌پیوندد و قابل اندازه‌گیری است قطعا به ابزار اندازه‌گیری آن‌ هم که ساعت است بیش از پیش احتیاج یا فکر خواهید کرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گیفتو، به عبارت ساده‌تر از آنجایی‌ که نظم و سامان‌ همه امور در اجتماعات بشری بدون در نظر گرفتن زمان و سنجش آن به هم می‌ریزد و نوعی هرج‌ومرج در پی خواهد داشت لذا ابزار آن‌هم ساخته شد و گسترش یافت و بخشی از ملزومات زندگی امروزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت تبلیغاتی

 بر این اساس امروز شاهد تولید انواع و اقسام ساعت‌ها در بازار هستیم که حتی شکل تبلیغاتی هم به خود گرفته و تحت عنوان ساعت تبلیغاتی، کالای موثری هم برای تبلیغات کسب‌ و کارها شناخته می‌شود.

ساعت تبلیغاتی چه اهمیت و جایگاهی در حوزه تبلیغات دارد؟

شاید سخن به‌گزاف نگفته باشیم که اگر بگوییم به‌اندازه اهمیت تیک تاک ثانیه‌های ساعت در مبحث زمان در حوزه تبلیغات هم گستردگی مخاطبان و تعدد در معرض دیده شدن کالای تبلیغاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

همه ما در طی روز چندین بار برای اطلاع از زمان به ساعت مراجعه می‌کنیم و این موضوع علاوه بر این‌که اشاره به نیاز گسترده به ساعت دارد، متعاقب آن دلالت بر وجود مخاطبان بسیار هم دارد.

ضمن اینکه به تعدد مراجعه به ساعت هم اشاره می‌کند، حال بیایید تصور کنید که ساعت یک شرکت، نمایشگاه، اداره یا... تبلیغاتی باشد در این صورت با هر بار مراجعه به ساعت، تبلیغات آن به‌دفعات در معرض دید شما قرار می‌گیرد که اگر این موضوع را برای انواع دیگرش چون ساعت مچی و رومیزی و... در نظر بگیرید به اهمیت و جایگاه ساعت تبلیغاتی پی می‌برید.

انواع ساعت تبلیغاتی

انواع ساعت تبلیغاتی به لحاظ طرح و شکل از چنان گستردگی و تنوع زیادی برخوردار است که نمی‌توان انواع مشخصی برایش قائل شد اما به لحاظ جنس و نوع کاربری‌اش به ۴ دسته شناخته‌شده و پراهمیت که اتفاقا مورد توجه اهالی کسب‌ و کار هم هست  تقسیم می‌شود که عبارتند از:

۱-ساعت تبلیغاتی دیواری

این نوع ساعت روی دیوار نصب می‌گردد و مناسب اهداء به موسسات و ادارات یا شرکت‌ها و سازمان‌هاست و به جهت اینکه می‌تواند به‌تنهایی نیاز به ساعت مجموعه‌ای را در هر اتاق یا محل کار مرتفع سازد از اهمیت بالایی برخوردار است.

در واقع یک ساعت تبلیغاتی دیواری هم به‌تنهایی به مجموعه‌ای مخاطب خدمات زمان‌سنجی ارائه می‌دهد و هم تبلیغات شما را در معرض دیدشان می‌گذارد.

۲-ساعت تبلیغاتی رومیزی

همان‌طور که از نامش پیداست روی میز قرار می‌گیرد و به‌مانند ساعت تبلیغاتی دیواری مناسب اهداء به شرکت‌ها و موسسات و ادارت و سازمان‌هاست با این تفاوت که از قیمت کمتری هم برخوردار است.

۳-ساعت تبلیغاتی مچی

این نوع ساعت برخلاف ساعت تبلیغاتی دیواری یا رومیزی استفاده  شخصی دارد و به مچ دست‌بسته می‌شود و بیشتر مناسب هدیه به قشر نوجوان و جوان و بعضا کودکان است و اگر کسب‌وکار شما به‌نوعی با این گروه‌های سنی در ارتباط است گزینه خوب و ایده آلی برای تبلیغات کسب‌وکار محسوب می‌شود.

۴-ساعت تبلیغاتی پلاستیکی

این دسته از ساعت‌های تبلیغاتی معمولا به‌واسطه جنس پلاستیکی‌اش از قیمت کمتری برخوردار است و در سه شکل دیواری و رومیزی و مچی هم تولید می‌شوند. ساعت تبلیغاتی پلاستیکی بیشتر مناسب کسب‌وکارهای نوپا یا صنوفی است که می‌خواهند با هزینه کم یک کالای خلاقانه ارزان به مخاطبان خود هدیه بدهند.

سفارشی‌سازی و قیمت ساعت تبلیغاتی

به‌واسطه عمر نسبتا طولانی‌ که یک ساعت تبلیغاتی دارد و همچنین کارکرد ویژه‌اش که همچون یک رسانه تبلیغاتی محیطی ثابت (ساعت دیواری و رومیزی) و متحرک (ساعت مچی) در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، اهمیت سفارشی‌سازی آن بیش از پیش روشن می‌شود.

شما می‌توانید با سفارشی‌سازی هر یک از اقلام ساعت دیواری که ارزان‌ترین و بهترین خدمات مربوط به آن فقط در مجموعه گیفتو ارائه می‌شود، طرح و لوگو یا پیام اختصاصی خودتان را با بهترین کیفیت چاپ و حکاکی لیزری درج کنید و از بابت ماندگاری و دوام آن ضمانت مجموعه گیفتو را هم دریافت کنید.

همچنین به جهت اینکه مجموعه گیفتو خود تولیدکننده انواع ساعت‌های تبلیغاتی است و واسطه‌ای هم در کار نیست لذا بهترین قیمت‌ها را هم فقط در این مجموعه که مرکز تخصصی هدایای تبلیغاتی است خواهید یافت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساعت تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی ساعت تبلیغات انواع ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

متخصصان دانشگاه صنعتی سوینبرن استرالیا رفتار ۲۰۰۰ نفر را در بازه زمانی ۲۴ ساعته تجزیه و تحلیل کردند تا برای دستیابی به سلامتی مطلوب و بهینه، ترکیبی مناسب از تمرین بدنی و استراحت را تعیین کنند.

زمان‌بندی و تفکیک ایده‌آل تقریباً به این شکل بود که هشت ساعت خواب، پنج ساعت ایستادن، شش ساعت نشستن و تقسیم چهار ساعت برای فعالیت بدنی سبک و متوسط.

رعایت این تقسیم‌بندی به کنترل قند خون و ارتقای سلامتی قلب کمک می‌کند.

فعالیت بدنی متوسط تا شدید می‌تواند پیاده‌روی سریع یا دوچرخه‌سواری باشد یا دویدن آهسته، برای فعالیت بدنی سبک هم می‌توان هر فعالیتی از پیاده‌روی گرفته تا آشپزی و کار خانه یا حتی خندیدن با صدای بلند را به فهرست افزود.

به گزارش ایندیپندنت، گروه تحقیقاتی دانشگاه سوینبرن به افراد توصیه می‌کند شب‌ها هشت ساعت و ۲۰ دقیقه بخوابند تا سلامتی کلی‌شان حفظ شود و از خوابیدن کمتر یا بیشتر از میزان توصیه‌شده اجتناب کنند.

این تحقیق تاییدی بر توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا است که تاکید می‌کند دست‌کم هفت ساعت خواب شبانه داشته باشیم. خطرات کم‌خوابی به‌خوبی مشخص و مستند شده است اما خوب است بدانیم که خواب بیشتر از ۹ ساعت در شب با افزایش خطر سکته مغزی مرتبط است.

متخصصان تاکید کردند که صرف زمان کمتر برای نشستن و زمان بیشتر برای ایستادن، انجام دادن فعالیت‌های بدنی و خواب کافی، بر سلامتی قلب و عروق تاثیرگذار است. رعایت این زمان‌بندی فعالیت‌ها طیف گسترده‌ای از نشانگرهای سلامتی را در برمی‌گیرد و ۲۴ ساعتی را شکل می‌دهد که به سلامت کلی بهتر منجر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش شهابی ղ-Lyrid 2024 را از دست ندهید
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • اعلام زمان برگزاری دومین حراج سکه در ۱۴۰۳ | جزئیات و نحوه واریز وجه
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال