Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@00:27:37 GMT

تلاش در فدراسیون فوتبال برای برکناری عضو استیناف

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۸۳۵

پس از اینکه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را در خصوص رای دیدار برگزارنشده تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اعلام کرد، مهدی دادرس، عضو این کمیته صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد که باعث ایجاد حواشی بسیاری شد.

به گزاغرش تابناک ورزشی، دادرس در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود: به نظرم شکایت به CAS بهانه‌ای شده برای عده‌ای که دوست دارند به سوییس مسافرت کنند!

همین اظهارات با واکنش رییس کمیته استیناف همراه شد و گفت تمامی صحبت‌های دادرس فقط موضع خود او است و ارتباطی با این کمیته ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اولین و آخرین بار نبود که دادرس صحبت‌های جنجالی انجام داد و به نظر می‌رسد ادامه این روند حالا باعث شده تا مسئولان کمیته استیناف حسابی از دست دادرس و مصاحبه‌های پیاپی او دلخور شوند.

مدیران کمیته استیناف معتقدند، به نوعی استقلالِ این کمیته از بین رفته و نتایج جلسات و آرا به بیرون درز پیدا می‌کند. از همین رو، شنیده می‌شود آن‌ها قصد دارند با دادرس قطع همکاری کنند و یک فرد دیگر که سررشته بیشتری از مسائل حقوقی دارد را جایگزین وی کنند.

براساس شنیده‌ها نامه ناری‌هایی نیز ب مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفته تا دادرس هرچه زودتر این کمیته را ترک کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل سبحانی اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری بیژن قاسم زاده دادرس استیناف برکناری تابناک ورزشی جلیل سبحانی اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری بیژن قاسم زاده کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد