Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@22:07:46 GMT

تغییر قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۸۶۴

تغییر قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز

خبرگزاری ایسنا: آخرین قیمت‌های معاملاتی سکه و طلا در بازار امروز طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، اینگونه بود که قیمت هر قطعه سکه طرح جدید هفت میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بود که با افزایش ۱۴۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته مواجه بود و سکه طرح قدیم نیز با ۱۹۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۲۱۵ هزار تومان دادوستد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه دو میلیون و ۳۰ هزار تومان معامله شده‌اند که نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشتند. سکه‌های یک گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۶۰ هزار به فروش رسیده است.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۷۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۰۶ دلار ثبت شده است.

دلار و یورو چند؟

امروز همچنین صرافی‌های ملی هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار و ۸۸۰ تومان خریدند و به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان نیز فروختند.

در حالیکه در معاملات روز گذشته این صرافی‌ها هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند و به قیمت ۱۶ هزار و ۹۳۰ تومان فروختند بنابراین، نرخ خرید دلار ۲۰ تومان کاهش پیدا کرد و نرخ فروش آن ثابت ماند.

همچنین، صرافی‌های ملی هر یورو را نیز به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان هم می‌فروشند که نسبت به معاملات روز گذشته خود تغییری نداشته است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار تومان و هر یورو را نیز به قیمت ۱۸ هزار تومان می‌خرند که نسبت به قیمت دیروز تغییری نکرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار سکه طلا و ارز روز گذشته ۱۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان


به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (چهاشنبه ۱۹ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته، ثابت ماند و ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر نسبت به قیمت روز گذشته، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه و ربع سکه به ترتیب در قیمت، ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثابت ماند.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با دیروز ثابت مانده و در قیمت سه میلیون و ۴۰۸ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۲ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۱۴ دلار رسید.

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت سکه در کانال ۴۱ میلیون تومان
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین صعودی شد؟
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳