Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:01:03 GMT

بازارچه‌های دست آفرین شهرداری همدان فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۴۰۹۱

بازارچه‌های دست آفرین شهرداری همدان فعال می‌شود

روح‌الله وجدی هویدا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی بازارچه‌های دست آفرین شهرداری همدان اظهار کرد: افتتاحیه بازارچه‌های دست آفرین شهرداری همدان خوشه میناکاری فردا در فرهنگسرای کسب و کار ولایت همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۸۰ کارگاه میناکاری متعلق به هنرمندان شهر همدان در این نمایشگاه فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به عرضه این محصولات گفت: هفته آینده محصولات این کارگاه‌ها در بازارچه‌ای در پیاده‌راه بوعلی همدان برای شهروندان عرضه خواهد شد.

وجدی‌هویدا اضافه کرد: به دنبال آنیم تا سایر محصولات صنایع دستی را نیز در فرهنگسرای کسب و کار به صورت نمایشگاهی در راستای رونق این صنایع عرضه کنیم.

وی با اشاره به فعالیت فرهنگسرای کسب و کار ولایت بیان کرد: فرهنگسرای کسب و کار ولایت برای نخستین بار در کشور پیرو شعار سال گذشته در زمینه رونق تولید ایجاد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در فرهنگسرای ولایت کارگاه‌های تخصصی مهارت آموزی برپا می‌شود که از جمله می‌توان به استارت‌آپ ها، کلینیک کسب و کار، تسهیلگری حوزه اشتغال با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وجدی‌هویدا با بیان اینکه ایجاد خوشه‌های اشتغال در فرهنگسرای کسب و کار موضوعی مهم است، گفت: صفر تا ۱۰۰ مهارت آموزی را در اختیار کسانی که دنبال کسب و کار هستند قرار می‌دهیم تا بتوانیم با اتصال این فرهنگسرا به شورای اجتماعی محلات خانواده‌های بی بضاعت، بد سرپرست و بی سرپرست را توانمند کنیم.

وی افزود: در حال ۱۲ شورای اجتماعی محلات در همدان فعال شده که تا پایان شهریور به ۶۸ محله خواهد رسید که امیدواریم بتوانیم ارتباط خوبی میان شوراهای اجتماعی محلات و فرهنگسرای کسب و کار ولایت ایجاد کنیم.

کد خبر 4944874

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه صنایع دستی شهرداری همدان اشتغال ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره مشهد شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامیداشت هفته‌ی شورا‌ها باحضور استاندار  از ۱۲ دهیار، ۱۲ شورا و ۹ شهردار نمونه استان درمراسم روزملی شوراها و جشنواره استانی شهریار قدردانی شد.
علی محمدی مدیرکل دفتر امور شهری وشورا‌های استانداری استان انتخاب شهرداران و شورا‌های نمونه را درسه شاخصه پاسخگویی و درگاه‌های ارتباطی با مردم، ارزیابی عملکرد و بازرسی عنوان کرد وگفت: برخی شهرداری‌ها ازجمله شهرداری شهرکرد با موفقیت درسه شاخصه به طور همزمان شهرداری برتر استان برتر شد.
زاهدی مدیرکل دفتر امورروستایی وشورا‌های استانداری استان هم تعامل دوسویه، اقدامات عمرانی و توسعه روستا‌ها دربخش‌های مختلف را از مهمترین شاخص‌های انتخاب ۱۲ دهیاری نمونه دراستان دانست.
استاندار چهارمحال وبختیاری هم ثمره تعامل شورا‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری حل مشکلات استان، دو سفر رئیس جمهور در ۲ سال متوالی با دستاورد‌های بزرگ درتأمین آب شرب پایدار، توسعه راه‌ها و کشت گلخانه‌ای دربخش کشاورزی دانست.
غلامعلی حیدری مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معارضات اجتماعی را مهمترین راهبرد شورا‌های شهری وروستایی برای توسعه استان درسال جاری برشمرد.
منتخب مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار وکوهرنگ درمجلس دوازدهم هم مبدا توسعه را روستا دانست و گفت: می‌توان با ابتکار عمل وفرهنگ سازی مشارکت مردم بویژه روستائیان را درهمه طرح‌های توسعه‌ای کلید زد ونتیجه آن قطعاً به توسعه همه جانبه منجر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری