Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال چلسی برای تقویت تیم خود در تابستان اهداف بزرگی را دنبال می‌کند و به همین بهانه عملکرد 3 ستاره‌ای که شایعه حضور آن‌ها در لندن به گوش می‌رسد، منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال چلسی برای تقویت تیم خود در تابستان اهداف بزرگی را دنبال می‌کند و به همین بهانه عملکرد 3 ستاره‌ای که شایعه حضور آن‌ها در لندن به گوش می‌رسد، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌های لندن پس از انتشار اخباری مبنی بر توافق با تیمو ورنر مهاجم جوان و آلمانی لایپزیگ، به دنبال جذب ستاره دیگری از فوتبال ژرمن‌ها هستند و در این راستا رسانه‌های بریتانیایی از اقدام تیم لندنی برای جذب کای هاورتز پدیده ژرمن‌ها و عضو تیم بایرلورکوزن خبر می‌دهند. اگر چه چلسی برای تقویت خط مرکزی تیم خود به دنبال این ستاره ارزشمند است اما کار سختی برای جذب این بازیکن در تقابل با غول‌های اروپایی دارد.

از طرفی حکیم زیاش ستاره مراکشی اژاکس هلند دیگر هدف چلسی محسوب می‌شود و لمپارد علاقه مند است این بازیکن را به استمفودربریج بیاورد.

به همین بهانه عملکرد این ستاره ارزشمند و البته جوان و آینده‌دار به تصویر کشیده شده است.

تیمو ورنر: 38 بازی، 29 گل و 11 پاس گل

کای هاورتز: 34 بازی، 14 گل و 7 پاس گل

حکیم زیاش: 28 بازی، 8 گل و 16 پاس گل

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست