Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرج زاده گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، افول آمریکا موریانه وار است و قدرت پوشالی و تمدن ظاهری و زیبای آمریکا شبیه به کشتی زیبای تایتانیک است که در حال غرق شدن در اقیانوس مشکلات بسیار عظیم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه یکی از نشانه های هژمونی برتر در دنیا قدرت فیصله دادن به مسائل و مشکلات بین المللی است، اظهار کرد: امروز  مشاهده می کنید که آمریکا نه تنها این قدرت در منطقه دنیا از دست داده است بلکه بیشتر دولت‌ها و ملت‌های آزاده در دنیا راضی به میانجی‌گری آمریکا در مسائل خودشان نبوده و  حتی اجازه ورود آمریکا به کشورشان ر را نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی مکتب امام(ره) امروز  جهان شمول شده است، افزود: این موضوع نشأت گرفته از مکتب استکبارستیز امام راحل(ره) است که امروز خود را به شیوه های مختلف نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امروز در خود آمریکا ایالت های مختلف این کشور ساز استقلال می زنند یا  در عراق پارلمان این کشور تصویب می‌کند که آمریکا باید از عراق خارج شود و یا قضیه کرونا همه نشان از اضمحلال آمریکا دارد.

فرج زاده با اشاره به اینکه اراده ملت ایران امروز یک الگوی بسیارخوبی از استکبارستیزی را به دنیا معرفی کند، افزود: بالا رفتن روحیه مردم ایران در توانمندی ایران برای مقابله با کرونا و همچنین همزمان با کرونا پرتاب ماهواره پیشرفته نور به فضا و بعد از این ماجرا اعزام نفتکش های جمهوری اسلامی با پرچم ایران و عبور از دریای کارائیب که در حوزه استحفاظی و نظامی آمریکا قرار دارد، موید قدرت برتر و اراده بالای مردم ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تمام نشانه‌ها و شواهد نشان از روند رو به افول آمریکا دارد، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، افول آمریکا موریانه وار است و قدرت پوشالی و تمدن ظاهری و زیبای آمریکا شبیه به کشتی زیبای تایتانیک است که در حال غرق شدن در اقیانوس مشکلات بسیار عظیم است.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر  امروز شاهد ناتوانی بسیار شگفت آور آمریکا در بحث مبارزه با بیماری کرونا و رفتار بسیار زشت و غیر انسانی و ضد حقوق بشری آمریکا و پلیس آمریکا با انسان های رنگ پوست ملت خودشان هستیم که باعث شعله‌ور شدن خشم ملت آمریکا شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته  با تبریک فرارسیدن هفته کارگر، گفت: جایگاه و نقش کارگران در تحقق شعار‌های چند سال گذشته به ویژه شعار امسال مبنی بر جهش‌تولید با مشارکت مردم، غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات قرآنی بر آمادگی و مقابله با دشمنان تاکید دارد، اضافه کرد: لازمه پیشرفت و قدرت یک جامعه، ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش اقتصاد بوده که به دست کارگران و زحمت آنان محقق می‌شود.

امام‌جمعه مهاباد با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) کارگران را به مانند جهادگران راه خداوند دانسته است، گفت: بزرگترین افتخار برای قشر زحمتکش کارگران، بوسیدن دست پینه بسته یکی از صحابه توسط پیامبر اسلام است که هرگز آتش جهنم را نخواهد دید.

ماموستا امامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی زمینه بوجود آمدن سایر آسیب‌های جامعه است، افزود: جامعه‌ای که سرمایه گذاران، مسوولان با ایمان و نیروی کار صادق و مخلص داشته باشد، به طور حتم پیشرفت خواهد کرد.

وی از سرمایه داران خواست که اموال خود در بخش تولید و ایجاد اشتغال سرمایه گذاری کنند تا ضمن رفع برخی از مشکلات جامعه، کمک حال نیازمندان به ویژه افراد مستحق اطراف خود باشند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اهمیت جایگاه شورا‌ها نیز گفت: شورا‌ها باید کسانی باشند که خود را خشم، بغض و کینه دور نگه داشته و از باند و باند سازی خودداری کنند، همچنین بجای مال اندوزی از راه ناحق، اهل بخشش اموال به غیرخود بوده و در نهایت نیز در امور خود مشورت پذیر باشند.

وی با ابراز تاسف درخصوص تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: پیدا شدن گور‌های دسته جمعی در کنار مراکز درمانی و قتل و عام بیماران جزء جنایت‌هایی است که اگر کشور مسلمانی مرتکب آن می‌شد، با واکنش و قطعنامه‌های سریع شورا‌های امنیت و سازمان ملل روبرو بود.

ماموستا امامی افزود: در دورانی که انسان‌های آزادی خواه جهان با هر دین و مذهبی نسبت به جنایت خاک فلسطین به پا خواستند، ضروری است که مردم مومن جهان اسلام و حاکمان آنها هم بیش از پیش حمایت خود را از مردم بی گناه فلسطینی نشان دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم