Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کمبود  نیرو در تمامی مقاطع تحصیلی  استان خبر داد و اظهار داشت: ۳۰۵ نفر نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش خراسان جنوبی می‌شوند. ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

محمدعلی واقعی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به آمار بالای بازنشستگی استان آزمون استخدامی برای کمبود نیرو برگزار می‌شود که در این راستا 305 نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به نیاز مبرم استان به نیروی انسانی و قرار گرفتن در ردیف استان‌های محروم؛ بر خلاف آزمون سال گذشته امتیاز بومی برای متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد افزود: ثبت نام متقاضیان از طریق سایت سازمان سنجش پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افزایش 83 درصدی این سهمیه در مقایسه با پارسال خبر داد و گفت: اولویت استخدام با مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان و بر اساس شدت نیاز، مقتضیات منطقه‌ای و میزان توسعه یافتگی شهرستان هاست.

اعلام زمان‌بندی مراجعه و زمان مصاحبه استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی+جزئیات‌معلمان حق التدریس بوشهری به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیندحداقل و حداکثر قد، جزو شروط استخدام آموزش و پرورش باقی ماند

واقعی عنوان کرد: جمعیت دانش آموزی استان بیش از 170 هزار نفر است و امسال بیش از 17.5 هزار دانش آموز در پایه اول ثبت نام می‌شوند که در مقایسه با سال گذشته یک هزار و 500 نفر افزایش دارد.

وی از راه اندازی پایگاه تابستانی در سامانه شاد برای جبران نقایص یادگیری و تثبیت آموخته‌ها خبر داد و گفت: هر چند ضعف‌هایی در سامانه شاد وجود دارد اما بستر مناسبی برای شرایط حال و آینده است و آموزش و پرورش برای این سامانه برنامه‌های دراز مدت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: پایگاه تابستانی شبکه شاد فرصت جبران نقایص یادگیری و تثبیت آموخته‌ها و انواع مهارت‌ها مانند خواندن، نوشتن، حساب‌کردن است همچنین بستر آموزش به بزرگ سالان نیز در سامانه فراهم می‌شود.

واقعی با بیان اینکه امکان ثبت نام و حضور پیش دبستانی‌ها در سامانه شاد تا اول مهر فراهم می‌شود افزود: ثبت نام در پیش دبستانی‌ها مانند سال گذشته انجام می‌شود و برای تکمیل آموخته‌ها اقدام شده است و به منظور جلوگیری از تکرار پایه، آموزش پیش دبستانی‌ها در شبکه شاد فراهم می‌شود. 

وی تأکید کرد: مدارس دولتی در زمان ثبت نام به جز دریافت هزینه کتاب و حق بیمه حق گرفتن هیچ پولی را از والدین ندارند. همچنین برگزاری آزمون ورودی و مصاحبه، تعیین شرط معدل در زمان ثبت نام و پیش ثبت نام از دانش آموزان ممنوع است و در تمامی مدارس دولتی و هیئت امنایی ثبت نام بر اساس محدوده جغرافیایی انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمارهای موجود بستر اینترنت برای 60 درصد جمعیت دانش آموزی استان فراهم است و در سامانه شاد احراز هویت شدند که از معلمان مدارس خواسته شده تا در فرصت باقی مانده احراز هویت دانش آموزان را انجام دهند.

واقعی اظهار داشت: 70 درصد جمعیت دانش آموزان متوسطه اول، 80 درصد متوسطه دوم، 75 درصد فنی و حرفه‌ای، 60 درصد جمعیت دانش آموزی کار و دانش و 55 درصد ابتدایی احراز هویت شدند هرچند مناطق محروم و روستایی و عشایر که به اینترنت و بستر سامانه شاد دسترسی ندارند خارج از این آمار هستند و رایزنی‌ها برای برخورداری مناطق محروم از اینترنت و حضور در سامانه شاد در حال انجام است.

انتهای پیام/ 254/ ز

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی سامانه شاد جمعیت دانش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امشب در نشستی با کارکنان، طلاب و اصحاب رسانه، با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران با ۵۰۰ مدرسه در ۲۸ استان فعالیت دارد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم حوزه علمیه خواهران نظارت و ارزیابی بر انجام فعالیت آموزشی، پژوهشی و تربیتی است که در استان‌ها به این مهم پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ۵ ساله حوزه‌های علمیه خواهران در سال ۱۴۰۱ تصویب شد، بیان کرد: مقرر شد در سال ۱۴۱۴ به یک افق در حوزه خواهران دست پیدا کنیم تا به نوعی بانوان اقدامات خودشان را بتوانند عملی کنند.

فاضل از برنامه‌های مهم سفر به مازندران را پیگیری توسعه آموزش عالی در استان و ارتقای برخی مدارس از سطح ۲ به سطح ۳ دانست و گفت: سالانه حدود ۱۱ هزار نفر در حوزه‌های علمیه ثبت نام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی اظهار کرد: لشکر ۷ هزاره سفیران رضوان در ایام ثبت نام حوزه‌های علمیه فعالیت دارند که بصورت چهره به چهره اقدام به تبلیغ می‌کنند، امسال از اول اردیبهشت ثبت نام حوزه‌های علمیه شروع شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون برای حدود ۵۰ هزار نفر طلبه خواهر در سطوح ۱ تا ۳ ثبت نام صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها جهت احداث سایت اداری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ عملی شود.

وی با بیان اینکه اشتغال فارغ التحصیلان حوزوی در گذشته از دغدغه مدیریت مرکز حوزه علمیه نبوده است لذا جهت بکارگیری فارغ التحصیلان حوزوی در دستگاه‌های اداری پیگیری‌های لازم صورت گرفته است، یادآور شد: آموزش مشترک فارغ التحصیلان حوزه و مرکز قضا در قم آغاز شده و توافقات خوبی با معاونت آموزش قوه قضاییه صورت گرفته است.

فاضل گفت: در حال حاضر با نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش وارد گفتگو شدیم تا فارغ التحصیلان حوزه علمیه با شرکت در آزمون بتوانند جذب این نهاد شوند.

دیگر خبرها

  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش