Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:20:04 GMT

حادثه خونین در زیر گذر حکیم نظامی تبریز با 3 کشته

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۴۶۹۵

حادثه خونین در زیر گذر حکیم نظامی تبریز با 3 کشته

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از حادثه رانندگی در زیرگذر حکیم نظامی تبریز با سه کشته و زخمی خبر داد.

علیرضا زبردست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعتی پیش در اثر وقوع حادثه رانندگی در زیر گذر حکیم نظامی سه تن از سرنشینان خودرو دنا جان باخته و سه تن دیگر از سرنشینان خودرو ام وی ام دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک دستگاه خودرو دنا در مسیر حرکت به سمت چهار راه طالقانی از مسیر منحرف و با برخورد به نرده‌های میانی زیرگذر و شکستن آن در سمت مخالف زیرگذر با خودرو ام وی برخورد و موجب کشته شدن سه سرنشین خودرو دنا و مصدومیت سه سرنشین خودرو ام وی ام شد.

زبردست گفت: خودرو دنا حامل سه سرنشین از جمله یک خانم و دو مرد بود که هر سه جان باخته و خودرو ام وی ام حامل 6 سرنشین از جمله دو دختر ۸ و ۱۲ ساله و یک مرد ۳۵ ساله بود که هر سه دچار مصدومیت شده بودند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت با رعایت اصول ایمنی هر سه مصدوم را جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار داده و هر سه فوتی نیز تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

انتهای پیام/60002

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز حکیم نظامی شهرداری تبریز تصادف آمبولانس بیمارستان خودرو ام خودرو دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته