Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن میانسال که می خواست خودکشی کند، با دخالت نیروی‌های امدادی سازمان آتش نشانی اهواز منصرف شد و از روی پل طبیعت اهواز پایین آورده شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۲۲ دقیقه روز گذشته، زنی حدود ۴۰ ساله با رفتن به بالای پل طبیعت با قصد خودکشی، می خواست خود را به پایین پرتاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: شهروندانی که در حال تردد از این محل بودند پس از مشاهده اقدام این زن با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و خواستار کمک شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: سریعا نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند و با صحبت و مشاوره این زن را از خودکشی منصرف کرده و از پل پایین آوردند.

لازم به ذکر است که هجدهم خرداد ماه جاری نیز نیروهای ۱۲۵ با حضور به موقع در محل، جوان ۲۴ ساله ایی که پس از خوردن قرص به قصد خودکشی در اتاقش را بر روی خانواده بسته بود، شکستند و آن جوان را با تحویل به موقع به نیروهای اورژانس از مرگ نجات دادند.

همچنین نکته بارز در دو اتفاق این است که شهروندان به جای مداخله مستقیم خود و یا سلفی گرفتن و ثبت لحظه، تصمیم به کمک و تماس با مرکز متخصص و امدادی گرفتند که بسیار حائز اهمیت است و اینگونه رفتارها از شهروندان مورد توقع است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودکشی برنا خوزستان آتش نشانی اهواز زن میانسال پل طبیعت اهواز سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت