Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مسرور بارزانی»، نخست‌وزیر دولت منطقه کردستان عراق بر حل ریشه‌ای اختلافات باقیمانده با بغداد تاکید کرد.

«مسرور بارزانی» نخست وزیر منطقه کردستان روز سه شنبه با هیئتی از ائتلاف بین المللی به ریاست ژنرال «جرالد استریکلند»، جانشین فرمانده ماموریت مشترک ائتلاف بین المللی در عراق و سوریه درباره اهمیت تقویت هماهنگی میان نیرو‌های پیشمرگه و نیرو‌های ائتلاف بین المللی و ارتش عراق برای مقابله با تهدید‌های تروریست‌های داعش گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه خبری «موازین نیوز»، دفتر اطلاع رسانی بارزانی گفت: «نخست‌وزیر منطقه کردستان امروز میزبان هیئتی از ائتلاف بین المللی به ریاست ژنرال استریکلند بود».
بر اساس این بیانیه، در این دیدار که «استفان فاگن»، سرکنسول آمریکا در اربیل هم حضور داشت، درباره اهمیت تقویت هماهنگی میان نیرو‌های پیشمرگه و نیرو‌های ائتلاف بین المللی و ارتش عراق برای مقابله با تهدید‌های تروریست‌های داعش گفتگو شد.

دفتر اطلاع رسانی بارزانی گفت: «نخست وزیر منطقه کردستان بر فرآیند اصلاحات دولتی در زمینه‌های اداری و مالی و بخصوص اصلاحات در وزارت پیشمرگه تاکید کرد».
در این بیانیه آمده است: «درباره روابط اربیل با دولت فدرال عراق در بغداد، بارزانی بر ضرورت رفع اختلافات فیمابین به شکل عادلانه و ریشه‌ای و مبتنی بر قانون اساسی تاکید کرد».
جانشین فرمانده نیرو‌های ماموریت مشترک ائتلافبین المللی هم به نوبه خود بر اهمیت ادامه پشتیبانی و کمک به نیرو‌های پیشمرگه از سوی ائتلاف بین المللی و به خصوص در زمینه آموزش نظامی تاکید کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی نخست وزیر کردستان عراق مسرور بارزانی ائتلاف ضد داعش اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری سید محمود موسوی ائتلاف بین المللی منطقه کردستان نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند

منابع خبری گزارش دادند که رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق امروز-یکشنبه- به تهران سفر خواهد کرد.

طبق گزارش الفرات‌نیوز، وی قرار است در این سفر با مسئولان ارشد ایران دیدار و رایزنی کند.

رسانه‌های عراقی جزئیات و اهداف این سفر را اعلام نکردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • بارزانی وارد تهران شد
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند