Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در استان‌های شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

وی افزود: اوایل شب بر روی ارتفاعات البرز واقع در شمال استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان و ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی، مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی وزش باد شدید و رعد و برق رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشینه از بارش تگرگ و وقوع صاعقه در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز جمعه برای نیمه شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد.

آسمان پایتخت بارانی می‌شود

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: طی ۵ روز آینده آسمان تهران صاف گاهی نیمه ابری و در برخی ساعات با وزش باد همراه خواهد بود.

به گفته نقشینه، فردا بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر همراه با تندباد‌های موقتی و بارش پراکنده برای استان تهران انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان از روند ملایم افزایش دما تا پایان هفته خبر داد و گفت: امروز بیشینه دمای تهران ۳۲ درجه، چهارشنبه ۳۴ درجه و جمعه و شنبه ۳۶ درجه سانتی گراد و کمینه دمای فردا صبح شمیرانات ۱۸ درجه و مهرآباد به ۲۲ درجه سانتی گراد می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا بارش باران وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت