Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابراهیم مبارک مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در اجرای اقدام طرح ملی مسکن در کشور ۴۰۰ هزار واحد و در استان ۱۰ هزار واحد سهمیه تعیین شده است و در حال انجام مقدمات آن هستیم.

مبارک قدم افزود: در مرحله اول در استان هزار و ۹۴۵ نفر و در مرحله دوم شش هزار و ۸۹۷ ثبت نام کردند که در قزوین ۴۳۰ واحد به سپاه، ۵۹۲ واحد در قالب تفاهم نامه به بنیاد مسکن، ۱۹۲ واحد به تعاونی مسکن بویین زهرا، ۲۵۴ واحد برای اقشار ویژه در شهرک مهرگان و ۵۰۸ واحد در بافت فرسوده اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان یادآور شد: از مجموع ۹ هزار و ۴۸۱ واحد اقدام ملی تعداد ۵ هزار و ۶۹۳ واحد برنامه ریزی شده که سه هزار و ۷۸۸ واحد نیازمند بررسی است.

او با اشاره به طرح مسکن مهر گفت: این طرح از جمله کار‌هایی بود که توانست جمع زیادی از مردم را خانه دار کند که تعهد ما در این موضوع ۳۸ هزار و ۴۰۰ واحد است که جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر در ناحیه شهری مهرگان سکونت کرده‌اند.

مبارک قدم تصریح کرد: تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی در طرح مسکن مهر هزینه‌های سنگینی داشته و بیش از ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: در سال گذشته ۲۶ میلیارد تومان برای خدمات رسانی و انجام امور عمرانی و زیربنایی در ناحیه شهری مهرگان هزینه شد و امسال این میزان تا سه برابر افزایش یافته و به ۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی راه و شهرسازی طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با افت ۵۱۸۵.۹۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۱.۳۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۲.۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۳۸۵ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۴,۹۵۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۷,۴۸۵.۶۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۴۴.۴۶۶ میلیارد ریال شد.

شاخص کل فرا بورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد. معامله گران در فرا بورس حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۰ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، توسن و غصینو بیشترین اثر مثبت و نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار و بپاس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرا بورس داشتند.

کد خبر 6097161 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد