Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی لائینی گفت:خداوند متعال را شاکریم در استان مازندران مدارس علمیه خواهران به‌عنوان یکی از مراکز دینی فرهنگی در سطح کشور فعالیت‌های رو به رشدی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(20خرداد) در نشست با خواهران حوزه علمیه ریحانه الرسول شهرستان نکا با اشاره به اینکه خواهران طلبه با توجه به نقش مهم در خانواده و جامعه می‌توانند اثرگذار و اثربخش باشند، گفت: خداوند متعال را شاکریم در استان مازندران مدارس علمیه خواهران به‌عنوان یکی از مراکز دینی فرهنگی در سطح کشور فعالیت‌های رو به رشدی دارند و خدمات شایسته‌ای در بحث تربیت دینی نسل جوان ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران  افزود: حوزه‌های علمیه مازندران با ایجاد حرکت‌های انقلابی برای تربیت طلبه دانا، بااخلاق، باتقوا و انقلابی بیش از گذشته کوشا باشند.

 

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند که حوزه‌های علمیه که نگاه انقلابی و جهادی دارند را در افکار عمومی ناکارآمد جلوه دهند، خاطرنشان شد: طلاب باید هوشیارانه، جهادی و استشهادی با این آفت بزرگ مقابله کنند.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه طلاب سربازان واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عصر حاضر هستند، اظهار کرد: شرط قبولی این سربازان امین بودن و کارآمدی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران دشمنان انقلاب تربیت دینی حوزه علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند